آیین نکوداشت دکتر سید احمد حسینی ۳۰ آذر برگزار می شود

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: ٣٠ آذرماه سال جاری، آیین نکوداشت استاد فرزانه “دکتر سیداحمد حسینی”، استاد بازنشسته دانشگاه علامه طباطبایی با حضور مسئولین کشوری توسط انجمن مددکاران اجتماعی ایران برگزار خواهدشد.

سیدحسن موسوی چلک در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» ایسنا، افزود: دکتر سید احمد حسینی با حدود۶٠ سال سابقه آموزشی یکی از پیشکوستان عرصه مددکاری اجتماعی کشور است.

وی در ادامه به لزوم قدردانی از پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: وظیفه خود می‌دانیم که از پیشکسوتان در حضور خود آنان تجلیل و قدردانی کرده و به آنها یادآوری کنیم که جامعه متوجه خدمات ارزشمند آنان است.

IMG_5988

رییس انجمن مددکاری اجتماعی ایران در ادامه ضمن اشاره به آنکه افرادی چون دکتر حسینی تمام عمر خود را صرف خدمت و تولید علم و تربیت سیاست گذاران و اندیشمندان و…کرده اند گفت: میدانیم تنها با برگزاری چنین مراسم هایی نمی‌توان از خدمات آنها تجلیل کرد اما هدف از برگزاری این مراسم ها نهادینه کردن اخلاق در جامعه است.

موسوی چلک ادامه داد:در این مراسم علاوه بر ارائه تصاویری از دوران مختلف زندگی استاد و تالیفات وی با تندیسی منقش به تصویر خودشان از ایشان تجلیل خواهد شد.

وی افزود: یکی از برنامه های انجمن مددکاری اجتماعی ایران در چندسال گذشته تقدیر از دست اندرکاران مرتبط با حوزه مددکاری اجتماعی و فعالین اجتماعی بوده است و درنظر داریم تا پایان سال ١٣٩۵ از سه استاد ارزشمند دیگر در این زمینه نیز تقدیر به عمل آوریم.

موسوی چلک در پایان عنوان کرد: این مراسم با همکاری سازمان بهزیستی کشور و بسیاری از دانشگاه ها و نهادهای مسئول در حوزه اجتماعی ٣٠ آذرماه سال جاری در سازمان بهزیستی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است ؛ پیش از این انجمن مددکاری اجتماعی ایران مراسم تجلیل از دکتر “عزت الله سام آرام” را در اسفند ماه سال ٩٣ مصادف با روزجهانی مددکاری اجتماعی برگزار کرده است.