آیین نکوداشت دکتر محمد کمالی با حضور وزیر اجرا شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی در آیین نکوداشت دکتر محمد کمالی حضور یافتند.
عصر روز گذشته دوشنبه ۲۶ بهمن ماه ۹۴ سومین آیین نکوداشت از پیشگامان سلامت اجتماعی از سوی انجمن مددکاران اجتماعی و با همکاری سازمان بهزیستی کشور در ساختمان مرکزی این سازمان برگزار شد.
در این مراسم صمیمانه، تعداد قابل توجهی از بزرگان حوزه توانبخشی کشور، پیشکسوتان مددکاری اجتماعی و بهزیستی، اساتید دانشگاه و برخی از مدیران فعلی و سابق حوزه توانبخشی کشور حضور داشتند.

IMG_2263

در میانه مراسم دکتر ربیعی، وزیر تعاون، کار، رفاه اجتماعی نیز به جمع حضار اضافه شد و به همراه دکتر انوشیروان محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، “دومین نشان سلامت اجتماعی” را به دکتر محمد کمالی اعطا نمودند.
در این مراسم همچنین خسروی وفا، رئیس کمیته المپیک ویژه، دکتر جغتایی مشاور وزیر بهداشت و رئیس سابق دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر نحوی نژاد معاون توانبخشی بهزیستی کشور، جمعی از نمایندگان سمنهای افراد دارای معلولیت کشور و بسیاری از مدیران دیگر حضور داشتند.
برخی از دوستان و همکاران سابق اجرایی و دانشگاهی دکتر کمالی و اعضای خانواده ایشان در این مراسم آیین نکوداشت در وصف صفات وی صحبت کردند و در انتهای مراسم دکتر کمالی در سخنان کوتاهی از انجمن مددکاران اجتماعی و برگزار کنندگان مراسم تقدیر و تشکر نمود.

IMG_2505
در این مراسم همچنین فیلم کوتاهی از عکسها و سخنرانی دکتر پخش شد و از تمبر یادبود دکتر کمالی با حضور نماینده سازمان پست کشور رونمایی شد.
اهدای جوایز سازمانهای دولتی و غیردولتی و دانشجویان ایشان و لوح و تندیس اهدایی انجمن پایان بخش برنامه روز گذشته بود.
IMG_2052
در انتهای مراسم موسوی چلک، رئیس انجمن و دبیر برگزار آیین نکوداشت ضمن تشکر از حضور باشکوه شرکت کنندگان اعلام کرد که آیین نکوداشت دکتر حبیب آقابخشی استاد مددکاری اجتماعی و از پیشگامان حوزه پیشگیری اجتماعی کشور در ۱۷ اسفند سال جاری برگزار می شود.