آیین نکوداشت زنده یاد دکتر مظفر کریمی برگزار شد

امروز دوشنبه مورخ ۲۵ خرداد۱۳۹۴ در مجموعه فرهنگی تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آیینی به همت انجمن مددکاران اجتماعی ایران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی کشور برگزار شد که از آن به عنوان یادمان زنده یاد دکتر مظفرکریمی دایره المعارف تامین اجتماعی کشور یاد شد.علیرغم زمان کم برای اطلاع رسانی بسیاری از مسئولین ملی مرتبط با حوزه سیاستگذاری کشور در حوزه رفاه و تامین اجتماعی و خبرگان این بخش از سازمان های مختلف دولتی و غیر دولتی از قبیل:سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزارت خانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، کشور، سازمان بهزیستی کشور و استان تهران، سازمان بیمه سلامت، سازمان تامین اجتماعی، سازمان بیمه روستایی ، عشایر و کشاورزی، سازمان بازنشتگی کشور، موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی، موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، موسسه آتیه، انجمن مددکاران اجتماعی ایران، کلینیک های مددکاری اجتماعی، انجمن جامعه شناسی ایران، شرکت بین المللی داده پردازی نقش کلیک، ستاد مبارزه با مواد مخدر، سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، شهرداری، دانشگاه ها، و با حضور همسر، یکی از دختران و تنها پسرش برگزار شد. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در این مراسم حضور یافت.

در این آیین افراد مختلفی دل گویه های خود را درباره آن مرحوم گفتند.اشک ریختند، کف زدند، خاطره گفتند و از ویژگی های آن مرحوم در حوزه های کاری و اخلاقی سخن ها گفتند.مهندس عبدالله عمادی، دکتر ملک وند، دکتر حبیب جباری، دکتر احمد میدری، دکتر کاشف، دکتر رستمیان، دکتر محمدرضا واعظ مهدوی، دکتر احمد پور، دکتر محمد نژاد،و .. از آن مرحوم گفتند و دختر بزرگش مریم کریمی هم از پدر گفت.

توانایی علمی، ذهن منسجم، صداقتش در کار ، مسئولیت پذیری، درد مردم داشتن، مردم داری، انسانیت، شفافیت، نگاه تیز بین، تعلیم و تعلم، اشراف کامل بر حوزه کاری، خانواده دوستی، تکریم والدین و … از جمله ویژگی های ایشان بود که توسط افراد بیان شد.

بخش های از مراسم شامل پخش کلیپ عکس ها، مراسم تشیع جنازه در محوطه سازمان تامین اجتماعی، کلیپ شعری از مرحوم، کلیپی برای عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم، پخش بخش های از دو موسیقی که ایشان خیلی به آنها علاقه داشت، قرائت بخشی از سروده های مرحوم بود.

همچنین ویژه نامه ای باعنوان در سوگ یار نیز که بیان بخشی از زندگی آن مرحوم وگفته های دوستان دربارهایشان بود، درمیان شرکت کنندگان توزیع شد.

در برگزاری این مراسم خیلی از افراد کمک کردند اما نقش برخی از افراد از جمله:آقایان صادقی فر مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر کل حوزه وزارتی، اسماعیل گرجی پور مدیر کل بیمه های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر کاشف مشاور معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی، دکتر عباسعلی یزدانی عضو هیئت مدیره انجمن مددکاران اجتماعی ایران برجسته تر بود که وظیفه خود می دانم از همه این عزیزان سپاسگزاری نمایم.همینطور از همه بزرگوارانی که در این مراسم با شکوه شرکت کردند.

از همکاران روابط عمومی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی و مسئولین و کارکنان مجموعه فرهنگی تلاش هم سپاسگزاری می کنم.

سیدحسن موسوی چلک

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران

و دبیر مراسم