برگزاری اولین گردهمایی و هم اندیشی مددکاران اجتماعی استان البرز

_DSC0688جواد مردانی، مسئول انجمن مددکاران اجتماعی استان البرز اعلام کرد:

در راستای همگرایی مددکاران اجتماعی استان البرز و اجرای اهداف انجمن مددکاران اجتماعی ایران اولین گردهمایی و هم اندیشی مددکاران اجتماعی استان البرز در روز یکشنبه ۲/۷/۹۱ از ساعت ۱۶:۳۰ لغایت ۱۹ در بهزیستی استان البرز برگزار شد. در این همایش کلیه سازمانهای که در زمینه خدمات اجتماعی فعال هستند اعم از سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، بنیاد شهید، شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، دادگستری، سازمان زندان ها، نیروی انتظامی، تشکل های غیر دولتی، کلینیک های مددکاری اجتماعی و… شرکت نمودند.

مردانی ادامه داد: این گردهمایی و هم اندیشی با مشارکت انجمن مددکاران اجتماعی ایران، اداره کل بهزیستی استان البرز و انجمن مددکاران اجتماعی شعبه استان البرز برگزار شد.

جواد مردانی ضمن تشکر و قدر دانی از همکاری های سازنده جناب آقای مکاریان مدیرکل محترم بهزیستی استان البرز اذعان داشت که کلیه ی معاونان بهزیستی استان و کارشناسان این سازمان در این هم اندیشی شرکت داشتند.

وی اعلام نمود: این هم اندیشی ابتدا با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و سپس با پخش سرود ملی مددکاری اجتماعی و سخنرانی سید حسن موسوی چلک رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران ادامه یافت.

صحبت های موسوی چلک در دو بخش مطرح شد که ابتدا در زمینه ی فعالیت های انجمن مددکاران اجتماعی در سطح ملی و در ابعاد مختلف خصوصا در زمینه ورود به بخش های مختلف سیاست گزاری اجتماعی و در بخش دوم تحلیل اجتماعی از وضعیت فعلی جامعه و وظیفه مددکاران اجتماعی در این رابطه و نیز ترسیم چشم انداز روشن برای ادامه کار مطالبی را بیان نمودند.

وی افزود: در ادامه مراسم، برنامه ی فرهنگی و اجرای موسیقی سنتی توسط گروه موسیقی انجام شد و سپس از پیشکسوتان مددکاری اجتماعی از تمام سازمانها و موسسات توسط ریاست محترم انجمن تجلیل به عمل آمد. در انتهای برنامه نیز جلسه هم اندیشی و اطلاع از نقطه نظرات مددکاران اجتماعی و جلسه پرسش و پاسخ با رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران و رئیس انجمن مددکاران اجتماعی استان البرز برگزار شد.

جواد مردانی در انتها اعلام نمود: با توجه به دست آوردهای این جلسه  به سمت شکل دهی کمیته های تخصصی و در اختیار نهادن نتایج آنها به سازمانها و نهاد های مختلف و انشاالله ارتقای حرفه ی مددکاری اجتماعی حرکت خواهیم کرد.

برای مشاهده عکس های این هم اندیشی اینجا را کلیک کنید.

منبع: روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران