تفاهم نامه همکاری بین انجمن و سازمان جوانان هلال احمر امضا شد

انجمن مددکاران اجتماعی ایران با سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران- بعد از ظهر امروز در جلسه ای که با حضور رئیس و برخی اعضای هیات مدیره انجمن و رئیس و برخی مدیران سازمان جوانان هلال احمر برگزار شد در محل این سازمان برگزار شد تفاهم نامه همکاری امضا و مبادله گردید.
در این تفاهم نامه به بخشهای مختلف آموزشی، پژوهشی و اجرایی در زمینه های فعالیت مشترک سازمان جوانان و انجمن اشاره شده است.
در جلسه امضای تفاهم نامه موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران زمینه های مشترکی که بین مأموریتهای سازمان جوانان هلال احمر و ظرفیتهای انجمن مددکاران اجتماعی در حوزه حوادث و بلایا، سلامت اجتماعی و مسائل حوزه جوانان وجود دارد مغتنم شمرد و عنوان نمود که این انجمن در سالهای اخیر همواره با مجموعه جمعیت هلال احمر و به ویژه سازمان جوانان همکاری نزدیک داشته و تمایل دارد تا در ادامه به صورت نظام مندتر این همکاری را ادامه دهد.
همچنین دکتر حبیبی، رئیس سازمان جوانان هلال احمر نیز به عزم سازمان جوانان برای حمایت و استفاده از نهادهای علمی غیردولتی در حوزه اجتماعی تأکید کرد و اعلام کرد که در برنامه های پیش رو مطابق آنچه که در تفاهم نامه آمده از ظرفیتهای فردی و نهادی مددکاران اجتماعی عضو انجمن بهره خواهند گرفت.
گفتنی است چهارسال پیش نیز سند مشابهی بین دو مجموعه مبادله شده بود و بر اساس آن فعالیتهای مشترک متنوعی طی سالهای اخیر اجرا شده بود.
در این جلسه موسوی چلک رئیس و دکتر جوادی، محترم رمضانلو و عباسعلی یزدانی اعضای هیات مدیره انجمن و دکتر حبیبی رئیس، امیر لله گانی معاون جوانان و کبری محمدی مشاور آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر حاضر بودند.
IMG_20160203_212124

IMG_20160203_212100

IMG_20160203_212104

IMG_20160203_212109