تقدیر انجمن از اصحاب رسانه در حوزه اجتماعی

در جریان همایش مددکاری اجتماعی و مسئولیت اجتماعی که در نیمه اردیبهشت سال جاری به مناسب روز ملی مددکار اجتماعی برگزار شد، از ۴ تن از خبرنگاران حوزه اجتماعی خبرگزاری ها و روزنامه های کثیر الانتشار تقدیر شد.

روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران– به گفته حسن موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، این افراد در سالهای اخیر فعالانه تلاش کردند تا اخبار حوزه اجتماعی و مخصوصا مددکاری اجتماعی را به عموم مردم منعکس نمایند و از این جهت شایسته قدردانی بودند.

موسوی چلک تأکید کرد: انجمن مددکاران اجتماعی یک نهاد غیردولتی و غیرسیاسی است و افرادی که از آنها قدردانی می شود صرفا به جهت فعالیتهایشان در حوزه اجتماعی انتخاب شدند و در این انتخاب به هیچ عنوان گرایشهای سیاسی رسانه ها مورد نظر نبوده و نخواهند بود.

وی افزود: انشاءالله در همایشهای بعدی نیز از سایر خبرنگاران، روزنامه نگاران و تحلیلگران رسانه که برای تقویت حوزه اجتماعی تلاش کنند از جانب انجمن تقدیر بعمل خواهد آمد.

گفتنی است مهدی علیرضایی (خبرگزاری فارس)، سولماز خوان (خبرگزاری ایسنا)، زهره رمزی (خبرگزاری تسنیم) و کاظم برآبادی (روزنامه شرق) چهار روزنامه نگاری بودند که در این همایش از آنها تقدیر شد. 2(2) 2L3A8796

2L3A8786