فراخوان پنجمین همایش ملی آسیب‌های پنهان در کردستان اعلام شد

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کردستان از برگزاری پنجمین همایش ملی آسیب‌های پنهان در هشتم و نهم آبان‌ماه سال جاری در سنندج خبر داد.

مجید آوج در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری این همایش ملی در استان کردستان اظهار کرد: پنجمین همایش ملی آسیب‌های پنهان آبان ‌ماه جاری با محوریت خانواده در سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با هدف بهره ‌گیری از دیدگاه‌ها و نظرات علمی دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها و کارشناسان در‌خصوص مسائل اجتماعی و ارائه راهکار برای رفع آسیب‌ها و معضلات اجتماعی هر ساله توسط جهاد دانشگاهی واحد کردستان برگزار می‌شود.

آوج با اشاره به روند تخصصی شدن همایش‌ها، تصریح کرد: بر همین اساس همایش چهارم با موضوع جوانان و تحولات هویتی برگزار شد و همایش پنجم به مبحث خانواده می‌پردازد.

دبیر پنجمین همایش ملی آسیب‌های پنهان، با اشاره به اینکه این همایش در هفت محور برگزار می‌شود، اعلام کرد: آسیب‌شناسی خانواده شامل اختلالات ارتباطی، تعاریض‌های بین فردی، تحولات کارکردی، ساختاری و ارزشی، خانواده، تعهدات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی، خشونت‌های روانی و اجتماعی در خانواده، خانواده و آموزش شامل فرزند‌پروری، مهارت‌های زندگی، مدرسه، دانشگاه، خانواده، سبک زندگی و آسیب‌های اجتماعی از جمله ابعاد زیستی، روانی و اجتماعی، خانواده، ازدواج و طلاق، خانواده و فضای مجازی هفت محور پنجمین همایش ملی آسیب‌های پنهان است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان با اشاره به ‌نحوه ارائه مقاله در این همایش عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند مقالات خود را از طریق پست الکتریکی به نشانی culturekurd@gmail.com ارسال کنند.

دبیر پنجمین همایش ملی آسیب‌های پنهان ضمن تشریح چگونگی تنظیم مقاله، بیان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در ‌خصوص جزئیات شرکت در این همایش می‌توانند به وب ‌سایت www.jdkurd-slsp.ir مراجعه کنند.

آوج در پایان سخنان خود یادآورر شد: مهلت ارسال مقالات این دوره از همایش، ۱۵ مهر ماه سال جاری است.
منبع: خبرگزاری مهر