مراسم نکوداشت دکتر محمد کمالی اواخر بهمن برگزار می شود

آیین نکوداشت دکتر محمد کمالی معاون سابق توانبخشی سازمان بهزیستی برگزار می شود.

انجمن مددکاران اجتماعی ایران- سید حسن موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اعلام این خبر افزود: دکتر محمد کمالی از پیشگامان حوزه توانبخشی و یکی از چهره های اثرگذار در این حوزه در کشور است که سالها در سازمان بهزیستی کشور حضور فعال داشته است.

موسوی چلک همچنین گفت: دکتر کمالی جزو چهره های دانشگاهی است که در عرصه اجرایی نیز شناخته شده است.

به گفته رئیس انجمن، این مراسم نکوداشت با همکاری بهزیستی کشور و در محل سالن اجتماعات این سازمان در خیابان فیاض بخش تهران برگزار می شود.

موسوی چلک از همکاران و دانشجویان سابق ایشان خواست در صورتی که عکسی از ایشان در اختیار دارند آنرا به نشانی abbasayazdani@gmail.com یا به نشانی دفتر انجمن (تهران- میدان انقلاب- خ جمالزاده جنوبی- خ دیلمان- پ ۱۴ واحد ۲۰) ارسال نمایند تا به یادگار در اختیار ایشان قرار گیرد.

وی یادآور شد که انجمن مددکاران اجتماعی ایران همواره از زحمات کسانی که به هر نحو در عرصه های مختلف اجتماعی به ارتقاء کیفیت زندگی گروه های آسیب پذیر کمک کرده اند قدردانی کرده و امیدوار است بتواند سنت حسنه تقدیر از پیشگامان و پیشکسوتان را در زمان حیاتشان نهادینه سازد.

لازم به ذکر است دکتر کمالی متولد ۱۳۳۸ در تهران، دارای مدرک دکتری آموزش بهداشت و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران است و در دوره از سال ۷۱ تا ۷۴ و ۷۶ تا ۸۱ معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور بوده است.

دکتر کمالی همچنین در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پژوهشکده رویان و کمیته ملی پاراالمپیک سمت داشته است و در حال حاضر نایب رئیس انجمن علمی آموزش بهداشت ایران و  عضو کمیته اجتماعی کمیسیون علمی-راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

وی در حوزه فعالیتهای علمی نیز علاوه بر تدریس در دانشگاههای علوم پزشکی مختلف،نتاکنون حدود ۹۰ مقاله علمی پژوهشی داخلی و خارجی و تعداد زیادی مقاله در همایشهای داخلی و خارجی عرضه نموده است.