نکوداشت دکتر سام آرام در فضایی صمیمی برگزار شد

مراسم نکوداشت استاد عزت الله سام آرام به همت انجمن مددکاران اجتماعی ایران عصر روز دوشنبه در فضایی صمیمی برگزار شد.

روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران- در این مراسم که با حضور دهها نفر از مددکاران اجتماعی جوان و پیشکسوت برپا شد تعدادی از همکاران، شاگردان و دوستان دکتر سام آرام  به نقل خاطراتی از ایشان پرداختند.  دکتر حسین فکرآزاد رئیس گروه مددکاری اجتماعی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر ساداتیان، حسین زارع صفت، محمدرضا رنجبر، آقای بابائیان و احمد جبارزاده از جمله کسانی بودند که در این مراسم سخنرانی کردند.

حسن موسوی چلک، رئیس انجمن با ذکر برخی از ویژگی های دکتر سام آرام  عنوان نمود که این نکوداشت به مناسبت روز جهانی مددکاری اجتماعی و با همکاری کامل خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.

وی نکوداشتن نام اساتید و پیشکسوتان عرصه علم جزو ماموریتهای ذاتی انجمن دانست و عنوان کرد در سالهای آتی نیز در همین ایام و به مناسبت روز جهانی مددکاری اجتماعی از سایر اساتید مددکاری اجتماعی تقدیر بعمل خواهد آمد.

در پایان مراسم سازمان های مختلف از جمله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان بهزیستی کشور، بهزیستی استان و شهرستان تهران، دانشگاه علامه طباطبائی و برخی دیگر از دستگاه هایی که دکتر سام آرام با آنها همکاری داشته است با لوح و هدایایی از ایشان تقدیر نمودند.

IMG_6039

IMG_6050