پیام تبریک رئیس انجمن به مناسبت روز خبرنگار

 

هفدهم مراد ماه مصادف با شهادت شهید صارمی خبرنگار صداوسیمای جمهوری اسلامی  به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است. رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران به مناسبت این روز طی پیامی به همه اصحاب رسانه در روزنامه ها و خبرگزاری های مختلف این روز را به آنها تبریک گفته و برای خبرنگاران و روزنامه نگاران در انجام مأموریت های اجتماعی شان آرزوی توفیق کرده است.

 

متن پیام رئیس انجمن به این شرح است:

بسمه تعالی

روز هفدهم مردادماه مناسبتی است که در آن از مقام و جایگاه اصحاب رسانه، نویسندگان و روزنامه نگاران تجلیل می شود. تأثیر تلاشهای فراوان حق گویان و حق جویان عرصه خبر برای تقویت اطلاعات عمومی جامعه و اصالت گردش آزاد اطلاعات بر کسی پوشیده نیست. اهالی قلم که در شرایط مختلف  چه در زمان خرمی و شادی و چه در مواقع حساس و سخت در کنار مردم و مسئولین حضور داشته اند و لحظه ای از انجام رسالت و مأموریتهای خود فروگزار نکردند. بی شک رسانه های مستقل، یکی از ارکان موثر اجرا و نظارت بر برنامه ها در حوزه امور اجتماعی هستند که با هوشیاری و حساسیت بالا به عنوان چشم بینای جامعه عمل می کنند. از یک سو فرایند توسعه اجتماعی را می پایند و از سوی دیگر روند اجرای برنامه های اجتماعی را رصد می کنند و هر جا قطار توسعه اجتماعی از مسیر خود خارج شود به راهبران و سرنشینان این قطار هشدار می دهند.

این روز را بهانه می کنم و تلاش های صادقانه شما زحمتکشان حوزه خبررسانی و اطلاع رسانی را ارج نهم و توفیق، عزت و سربلندی شما را از خداوند منان خواستارم.

 

سید حسن موسوی چلک 

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران