آغاز فروش جلد اول کتاب گنجینه ( خاطرات و درس آموخته های مددکاران اجتماعی ایران از مجموعه هفت گنج

گنجینه
گنجینه

فروش جلد اول کتاب گنجینه ( خاطرات و درس آموخته های مددکاران اجتماعی ایران از مجموعه هفت گنج اغاز شده است .

سید حسن موسوی چلک رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران در ادامه تاکید کرده است: این کار در نوع خود در کشور کم نظیر و یا به عبارتی بی نظیر است که خاطرات و درس آموخته های متخصصین یک حرفه جمع آوری و مستند شود.

موسوی چلک در ادامه گفت: این تجارب سرمایه کشور محسوب می شود لذا برآن شدیم تا این سرمایه را به نسل فعلی و آتی منتقل کنیم. بدون شک بسیاری از این تجارب و درس آموخته ها در هیچ کتابی موجود نیست به همین دلیل نام کتاب “گنجینه” نامگذاری شد چرا که نامی بهتر از گنجینه برای آن نتوانستیم پیدا کنیم.

وی افزود: در مرحله اول درس آموخته های ۴۷ نفر از مددکاران اجتماعی پیشکسوت در ۳۸۰ صفحه چاپ شده است. علاقه مندان می توانند با مراجعه حضوری یا هماهنگی تلفنی با کارشناسان دفتر انجمن جهت خرید این کتاب اقدام کنند. مطالعه این کتاب برای مدیران، مددکاران اجتماعی، دانشجویان، کارشناسان اجتماعی و یا حتی کارشناسان سایر حرفه ها بسیار مفید است.

وی در پایان اعلام نمود: انتظار می رود مسئولین سازمان های اجتماعی این کتاب ارزشمند را برای مدیران و کارشناسان واحدهای تابعه ی خود خریداری کنند تا از این طریق این تجارب ارزشمند، زمینه ارتقای کیفی خدمات را افزایش دهد. همین طور اساتید ارجمند رشته مددکاری اجتماعی و سایر رشته های اجتماعی می توانند مطالعه این کتاب را به دانشجویان توصیه نمایند. شایان ذکر است کلیه درآمدهای حاصل از فروش این کتاب به حساب انجمن مددکاران اجتماعی ایران واریز می شود.

منبع: روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران