آیین نکوداشت دکتر حبیب آقابخشی ۱۷ اسفند برگزار می شود

مراسم آیین نکوداشت دکتر حبیب آقابخشی روز دوشنبه ۱۷ اسفند سال جاری برگزار می شود.
به گفته موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، این برنامه چهارمین مراسم نکوداشت از مجموعه آیینهای تکریم پیشگامان سلامت اجتماعی است که در آستانه روز جهانی مددکاری اجتماعی برگزار خواهد شد.
finalposter-copy
موسوی چلک با اشاره به سوابق ارزنده دکتر آقابخشی در حوزه آسیبهای اجتماعی و پیشگیری اجتماعی افزود: دکتر آقابخشی یکی از اساتید برجسته مددکاری اجتماعی است که طی سالهای دراز فعالیت خود توفیقات زیادی را در حوزه آموزش، پژوهش و اجرا کسب نموده است.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: دکتر آقابخشی یکی از پیشتازان حوزه پیشگیری در کشور بوده و برخی ایده ها و طرح های اجرا شده ایشان در سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت چه در بخش کارشناسی و چه در حوزه مدیریتی جزو کارهای ماندگار عرصه اجتماعی کشور محسوب می شود..
وی ادامه داد: هیات مدیره انجمن مددکاران اجتماعی تصمیم گرفت تا به پاس فعالیتهای ارزشمند این استاد برجسته سومین نشان سلامت اجتماعی را تقدیم وی نماید.
موسوی چلک افزود: این برنامه روزد دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ از ساعت ۱۴ لغایت ۱۷ در سالن اجتماعات بهزیستی استان تهران واقع در خیابان ولیعصر (عج) پایینتر از خیابان دستگردی (ظفر)، برگزار خواهد شد.
وی در نهایت از وزارتخانه ها، سازمانهای دولتی و غیردولتی اساتید،دانشجویان،اصحاب رسانه و … مرتبط دعوت کرد تا برای حفظ جایگاه اساتید و فعالان حوزه اجتماعی در این مراسم شرکت نمایند.
پیش از این نشان سلامت اجتماعی به دکتر سید احمد حسینی حاجی بکنده و دکتر محمد کمالی اهداء شده بود.