«اخلاق اجتماعی در ایران» بررسی می‌شود

رئیس انجمن مددکاری اجتماعی از برگزاری چهاردهمین جلسه گفت‌وگوی اجتماعی با عنوان «بررسی وضعیت اخلاق اجتماعی در ایران» در روز دوشنبه، سیزدهم آذرماه خبر داد.

سید حسن موسوی چلک در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه انجمن مددکاری اجتماعی در راستای  برنامه تبیین موضوعات اجتماعی در کشور، چهاردهمین جلسه گفتگوی اجتماعی را به مناسبت هفته وحدت با شعار «به کجا چنین شتابان؟» برگزار می‌کند، گفت: این نشست  روز دوشنبه ۱۳ آذرماه با همکاری جهاد دانشگاهی ( ایسپا)، اداره کل بهزیستی استان تهران، اداره کل مشاوره و مددکاری اجتماعی، نیروی انتظامی، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به محورهای اصلی این نشست اظهار کرد:  «اخلاق اجتماعی در اسلام»، «اخلاق اجتماعی در خانواده»، «اخلاق اجتماعی در فضای مجازی و رسانه»، «تحلیل وضعیت اخلاق اجتماعی در ایران و فراتحلیل مطالعات انجام شده در این حوزه»، «اخلاق اجتماعی و مددکاری اجتماعی» و «اخلاق اجتماعی و آثار آن در آسیب های اجتماعی» از محورهای اصلی این نشست هستند.
رئیس انجمن مددکاری اجتماعی در ادامه با بیان اینکه اگر در جامعه اخلاق نهادینه شود، آن جامعه مسیر بهتری را طی خواهد کرد، افزود: امیدواریم این نشست بهانه‌ای برای توجه به موضوع اخلاق که این روزها حال و روز خوشی ندارد، شود. بنای هر جامعه ای مبتنی بر استحکام و دوام اخلاق در آن جامعه است و این مساله در نهایت به بهبود امنیت اجتماعی منجر خواهد شد.به گفته موسوی چلک همایش مذکور از ساعت  ۱۵ تا ۱۸ در محل بهزیستی استان تهران واقع در خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان ظفر برگزار خواهد شد.
photo_2017-11-28_04-21-10