ادامه دیدارهای هیات اعزامی انجمن مددکاران اجتماعی ایران در قرقیزستان

اعضای هیات مدیره انجمن مددکاران اجتماعی ایران روز گذشته در آخرین روز حضور در قرقیزستان با سفیر ایران در بیشکک و مدیران اجتماعی شهرداری بیشکک ملاقات نمودند.

“سیدحسن موسوی چلک”، رئیس انجمن باتفاق دیگر از اعضای هیات مدیره انجمن و نمایندگانی از انجمن قرقیزستان روز گذشته در دیدار با سفیر ایران در این کشور، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مددکاری اجتماعی و انجمن در ایران به دستاوردهای سفر اشاره کرد و بیان داشت که توافقهایی برای تعامل بیشتر با مددکاران اجتماعی نقاط مختلف کشور به ویژه قرقیزستان صورت گرفته که امیدواریم از پشتیبانی سفارت برای ادامه تعامل بهره مند شویم.

“علی مجتبی روزبهانی” سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان نیز با تقدیر از اقدامات انجمن اعلام نمود که حضور نمایندگان سازمانهای غیردولتی فعال در حوزه اجتماعی و فرهنگی می تواند به توسعه همه جانبه روابط بین فرهنگها و کشورها کمک شایانی نماید.

وی همچنین با بیان اینکه حضور انجمن ایران در سازمان های جهانی مثل فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی دستآورد بزرگی برای حوزه اجتماعی ایران است اعلام نمود که همه تلاش خود را برای پیگیری اقدامات مددکاران اجتماعی ایران به کار بست

روزبهانی اظهار امیدواری نمود که سمنهای ایرانی به ویژه در حوزه اجتماعی بتوانند حضور موثرتری در مراودات بین المللی داشته باشند.

نمایندگان انجمن مددکاران اجتماعی ایران همچنین ملاقاتی با رئیس و مسئولین سازمان خدمات اجتماعی شهرداری بیشکک داشتند و تجربیات متقابل حوزه اجتماعی دو کشور را با یکدیگر مبادله نمودند./ ی

روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران