استقبال برنامه های مددکاری اجتماعی ایران در مجمع و کنفرانس جهانی

رییس مددکاران اجتماعی ایران گفت: اورژانس اجتماعی در مجمع عمومی فدراسیون مددکاران اجتماعی مورد توجه ویژه قرار گرفت.

به گزارش شفاآنلاین،سید حسن موسوی چلک  که در حال حاضر برای شرکت در مجمع عمومی فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی و همچنین بزرگترین کنگره جهانی مددکاری اجتماعی به همراه دو تن از اعضاء انجمن ایران در دوبلین ایرلند به سر می برد اعلام کرد: در این جلسات سه گزاش توسط هیات اعزامی ایران ارایه شد. گزارش اقدامات انجمن مددکاران اجتماعی ایران؛ گزارش اقدامات کمیسر اخلاق فدراسیون (در حال حاضر رییس انجمن ایران کمیسر اخلاق فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی نیز هست) و ایراد سخنرانی در خصوص برنامه اورژانس اجتماعی از جمله این موارد بود.

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران در ادامه افزود: از نکات جالب این بود که وقتی برنامه اورژانس اجتماعی معرفی شد استقبال بی نظیر انجمن های مددکاران اجتماعی کشورها را در پی داشت و در گفت وگو هایی که با روسای انجمن های بیش از ۵۰ کشور داشتیم و حتی در حاشیه کنگره هم با که با اساتید به نام مددکاری اجتماعی جهان داشتیم از اورژانس اجتماعی استقبال خیلی خوبی کردند و برخی از آنان بدون این که بدانند من موسس اورژانس اجتماعی بودم از وضعیت اجرای این برنامه می پرسیدند.

عضو هیات رییسه منطقه آسیا و اقیانوسیه فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی ایران همچنین گفت: که خدا را شکر می کنم که برنامه هایی که از توسط جمهوری اسلامی ایران اجرا شد این همه مورد استقبال قرار گرفت و منجر به دعوت کشور های مختلف از ایران شد. با توجه به این که اولین سالی بود که به طور رسمی هیاتی از ایران در بزرگترین مجمع عمومی فدراسیون بین المللی شرکت می کرد به اذعان هیات رییسه فدراسیون فعالترین کشور ایران بود.

کمیسر اخلاق فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی همچنین از برنامه های دیگر این سفر به شرکت در جلسه مجمع عمومی منطقه آسیا و اقیانوسیه، شرکت در جلسه هیات رییسه منطقه، شرکت در جلسه کمیته اخلاق فدراسیون جهانی، گفت و گوی اختصاصی با دبیر کل فدراسیون، رییس جدید فدراسیون، رییس انجمن بین المللی مدارس مددکاری اجتماعی، اساتید به نام مددکاری اجتماعی جهان. شرکت در کنگره بین المللی و … به عنوان برخی از برنامه های دیگر اشاره کرد.