برگزاری مجمع عمومی انجمن مددکاران اجتماعی استان اردبیل

امین موحدی
امین موحدی

اولین مجمع عمومی انجمن مددکاران اجتماعی استان اردبیل با حضور مسئولین واحدهای مددکاری سازمانها و نهادها و نیز اعضای انجمن مددکاران اجتماعی ایران در استان اردبیل برگزار شد.این مجمع که به همت کلینیک مددکاری آفاق اردبیل و انجمن مددکاران اجتماعی استان در سالن  کلینیک و در یک فضای کاملا دوستانه و صمیمی برگزار شد با پخش سرود ملی مددکاران اجتماعی آغاز گردید.

آقای موحدی مسئول انجمن مددکاران اجتماعی استان ضمن گزارش کوتاهی از عملکرد انجمن مددکاران اجتماعی استان به تشریح اهداف و وظایف انجمن پرداخته و با چند وجهی دانستن مشکلات مددجویان ، شناخت و آشنایی مددکاران سازمانهای مختلف با یکدیگر را نقطه عطفی در تسریع فرایند مددکاری عنوان کردند.

در ادامه ایشان با اشاره بر اینکه انجمن مددکاران اجتماعی تهدیدی برای مددکاران اجتماعی تجربی نیست اشاره نمودند که بر عکس این انجمن در راستای تقویت بنیه علمی مددکاران موجود  از طریق ارائه مشاوره های تخصصی ، برگزاری نشستها و کنفرانسهای علمی کاربردی و برگزاری کارگاههای آموزشی با همکاری و مشارکت سازمانهای متولی خدمات مددکاری، فصل جدیدی در ارتقاء فرایند مددکاری آغاز نموده است.

مجمع عمومی انجمن مددکاران اجتماعی استان اردبیل
مجمع عمومی انجمن مددکاران اجتماعی استان اردبیل

شایان ذکر است در ادامه  حاضرین ضمن معرفی خودشان به تعامل فکری و بحث گفتگو در زمینه مسائل و مشکلات مددکاری استان پرداختند.

در انتهای  این مراسم که مسئولین واحدهای مددکاری کمیته امداد، بهزیستی ، بنیاد شهید، سازمان زندانها ، نیروی انتظامی،آموزش و پرورش ،بنیادکودک، دانشگاه علوم پزشکی و… حضور داشتند هیئت رئیسه انجمن استانی بس از بحث و بررسی و از طریق همه پرسی مشخص شدند.

اسامی هیئت رئیسه به شرح ذیل می باشد:

۱-آقای علیرضا حسین نژاد-کمیته امداد امام خمینی (ره)
۲-آقای مهدی عبادی-سازمان بهزیستی
۳-آقای علی اختری-سازمان بهزیستی
۴-بهرام پیوسته-سازمان زندانها
۵-خانم حمیدی-دانشگاه علوم پزشکی
۶-خانم سارا جعفری-بنیاد شهید
۷-خانم حضوری-مرکز مشاوره
۸-امید شیخی-آموزش و پرورش
۹-بابک کاظمی-موسسه خیریه امام رضا(ع)
۱۰- مقصود علوی-کلینیک مددکاری آفاق
۱۱-اعظم باقر زارع-بنیاد کودک
۱۲-امین موحدی-مدرس دانشگاه

-فاطمه سلمانزاده-کارشناس مسئول انجمن مددکاران اجتماعی ایران-شعبه استان اردبیل
-خانم ملارضایی-کارشناس مسول روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران-شعبه استان اردبیل

 

منبع: انجمن مددکاران اجتماعی استان اردبیل