برگزاری نکوداشت حاج ناصر بابایی و محترم رمضانلو در اسفندماه ۹۶

 همچون چند سال اخیر، به بهانه روز و ماه جهانی مددکاری اجتماعی ۲۰۱۸ این بار آیین نکوداشت  آقای “حاج ناصر بابایی” و خانم “محترم رمضانلو” را به پاس یک عمر خدمت آنها در حوزه مددکاری اجتماعی و سلامت اجتماعی در تهران برگزار خواهد شد.

ناصر بابایی، متولد ۱۳۱۹ از فارغ التحصیلان مددکاری اجتماعی مدرسه خدمات اجتماعی و دارای مدرک کارشناسی ارشد مردمشناسی است. وی در طول سالهای خدمت خود سمت های مختلفی در سازمان بهزیستی کشور، شهرداری و بیمه ایران داشته است که از جمله آنها معاونت حمایتی و معاونت اداری مالی بهزیستی، معاونت سازمان تأمین اجتماعی و معاونت سازمان بازنشستگی اشاره کرد. حاج ناصر بابایی سه دوره رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران بوده است.

محترم رمضانلو متولد ۱۳۲۶ از  فارغ التحصیلان مددکاری اجتماعی مدرسه خدمات اجتماعی و دارای مدرک کارشناسی ارشد خدمات اجتماعی است. وی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و بازنشسته سازمان بهزیستی کشور است. خانم رمضانلو سالها در حوزه آموزش مددکاری اجتماعی در دانشگاه ها و کارورزیها فعالیت داشته است. او عضو هیات موسس و سالیان سال عضو منتخب هیات مدیره انجمن مددکاران اجتماعی ایران بوده است.

این آیین نکوداشت به همت انجمن مددکاران اجتماعی ایران و با همکاری سازمان بهزیستی استان تهران در روز ۱۴ اسفند ۹۶ در محل بهزیستی استان تهران واقع در خیابان ولیعصر عج. بالاتر از میرداماد. نبش خیابان فروزان برگزار می شود و کتابچه ای از خاطرات و یادداشتهای مرتبط با این اساتید در حال تهیه است.

دوستان،همکاران،دانشجویان و … می توانند یادداشت کوتاه خود (حداکثر دو صفحه آچهار) درباره ویژگی های کاری و اخلاقی/خاطرات و … هر یک از این دو پیشکسوت عزیز را  به نشانی ایمیل و تلگرام زیر ارسال نمایند تا در کتاب نکوداشت چاپ شود.

email: abbasayazdani@gmail.com

telegram: 09012681168

روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران

photo_2018-02-13_00-47-14