برگزاری همایش ملی آسیب‌های پنهان با محوریت زیست دانشجویی در خرداد ماه

دبیرعلمی ششمین همایش ملی آسیب‌های پنهان با محوریت زیست دانشجویی گفت: “ششمین همایش ملی آسیب‌های پنهان با محوریت زیست دانشجویی” در چهارم خرداد ماه سال جاری در سنندج برگزار می‌شود.

سیدحسن موسوی چلک در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: ۱۵ اردیبهشت ماه آخرین مهلت ارسال مقاله به “ششمین همایش ملی آسیب‌های پنهان با محوریت زیست دانشجویی ” است که در کردستان توسط جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با محورهای مختلفی از دانشجو – مشکلات عاطفی و آسیب‌های اجتماعی، دانشجو- پیشگیری از سوءمصرف موادمخدر و روان‌گردان‌ها، دانشجو- رسانه و شبکه‌های اجتماعی و آسیب‌های رسانه‌ای، دانشجو- مسئولیت‌پذیری و آسیب‌های اجتماعی، دانشجو- زندگی خوابگاهی و آسیب‌های اجتماعی، دانشجو – هویت و آسیب‌های اجتماعی، دانشجو – روابط نامتعارف و آسیب‌های اجتماعی، دانشجو – وندالیسم (تخریب اموال عمومی) و آسیب‌های اجتماعی و همچنین دانشجو – روایت تجربه زندگی دانشجویی و آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

رییس انجمن مددکاری اجتماعی ایران تصریح کرد: تمامی کسانی که قصد شرکت در این همایش را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت همایش به نشانی اینترنتی http://www.jdkurd-slsp.ir مراجعه کرده و با توجه به محورها و چارچوب ارسال مقالات ، آثار خود را ارسال کنند.

دبیرعلمی این همایش در پایان عنوان کرد: این همایش ملی بوده و با مشارکت دستگاه‌های متعدد ملی و استانی توسط جهاددانشگاهی، دبیرخانه جهاد دانشگاهی استان کردستان و مدیریت علمی انجمن مددکاران اجتماعی ایران، چهارم خرداد ماه در سنندج برگزار می شود.