برگزاری کارگاه تحلیل رفتار متقابل در انجمن استان زنجان

کارگاه تحلیل رفتار متقابل در روز دوشنبه ۵ شهریور ۹۷ از سوی انجمن مددکاران اجتماعی ایران در استان زنجان برگزار شد.

به گفته فرناز امیراصلانی، مسئول انجمن در استان زنجان، در این کارگاه تخصصی که در سالن سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان برگزار شد علاوه بر اعضای داوطلب انجمن استان، کارشناسان مددکاری اجتماعی و مشاوره معاونت اجتماعی دادگستری، نیروی انتظامی استان و سازمان زندانها حضور داشتند.

امیراصلانی با تشکر از آقای مهدی فلاحی، که مدرس این کارگاه آموزشی بود اظهار داشت: در این جلسه یک روزه که از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۷ ادامه داشت، شصت نفر از کارشناسان حرفه های مددکاری اجتماعی، مشاوره و حرفه های مرتبط حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این برنامه آموزشی، مباحثی چون تحلیل رفتار متقابل بر پایه حالتهای شخصیتی، اثر نوازشها بر رفتار ، اثر پیش نویسها در زندگی و بازی های روانی ارائه گردید.

وی با اشاره به کارگاه و نمایشگاههایی که با موضوع “پیشگیری از اعتیاد براساس اصل نوع دوستی” در هفت منطقه حاشیه نشین زنجان و با مشارکت بیش از ۵۰۰ نفر با همکاری جمعیت جوانان هلال احمر و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر انجام شده بود ابراز امیدواری کرد که انجمن استان بتواند در ماههای پیش روی با مشارکت بیشتر اعضای انجمن استان برنامه های آموزشی و اجرایی بیشتر و موثرتری برپا نماید.

 

تصاویر: