برگزاری کنفرانس منطقه ای مددکاری اجتماعی آسیا- اقیانوسیه ۲۰ تا ۲۲ آبان

بیست و ششمین کنفرانس منطقه ای مددکاری اجتماعی منطقه آسیا و اقیانوسیه به صورت آنلاین از ۲۰ تا ۲۲ آبان ماه (۱۱تا ۱۳ نوامبر) برگزار می شود.

کنفرانسهای منطقه ای مددکاری اجتماعی هر دو سال یکبار به میزبانی یکی از کشورهای آن منطقه (اروپا، آسیا-اقیانوسیه، آفریقا، آمریکای شمالی و آمریکای لاتین) اجرا می شود.  محل همایش قبلی (سال ۲۰۱۹) در شهر بنگلور هندوستان بود که مقالاتی نیز از ایران در آن ارائه گردیده بود. کنفرانس ۲۰۲۱ قرار بود در شهر بریزبن استرالیا برگزار شود اما به دلیل محدودیتهای ناشی از پاندمی کرونا، مانند بسیاری دیگر از همایشهای علمی به شکل آنلاین خواهد بود.

انجمن مددکاران اجتماعی استرالیا محوریت این کنفرانس را عهده دار است و فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی و برخی شرکای بین المللی همکاران این مراسم با اهمیت خواهند بود.

برخی از محورهای کنفرانس منطقه ای امسال پژوهش در مددکاری اجتماعی، آموزش مددکاری اجتماعی، تجربیات دانشجویان مددکاری اجتماعی، کار با کودکان و جوانان، کار با خانواده ها، پناهجویان و پناهندگان و تغییرات آب و هوایی و محیط زیست می باشند. در کنفرانس امسال نیز چند مقاله از ایران پذیرش شده و ارائه خواهند شد.

لازم به ذکر است، کنفرانس بعدی در سال ۲۰۲۳ با میزبانی انجمن مددکاران اجتماعی ایران و در تهران برگزار خواهد شد.

روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران