تقدیر رئیس انجمن از شبکه رادیویی سلامت برای راه اندازی برنامه های ویژه ناشنوایان

در پی اعلام این خبر که به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان، بخشی از برنامه های رادیو از طریق امکانات مدرن، برای افراد ناشنوا نیز قابل استفاده شده است، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران در نامه ای از مسئولین رادیو برای ایجاد این اتفاق قدردانی نمود. متن نامه به این شرح است:

 

جناب آقای حمید شاه آباد، معاون محترم صدای جمهوری اسلامی ایران

سرکار خانم دکتر اعتمادسعید، مدیرمحترم شبکه رادیویی سلامت

 

باسلام و احترام

       همانگونه که استحضار دارید یکی از وظایف حاکمیت در هر جامعه ای تسهیل دسترسی برابر به فرصت ها و پاسخ گویی به نیاز ها و مطالبات اقشار و گروه های مختلف می باشد که یکی از این گروه ها معلولین هستند. در ماده ۲۱ قانون حمایت از حقوق معلولان و همچنین کنوانسیون جهانی حقوق معلولان که جمهوری اسلامی نیز به آن پیوسته است بر اهمیت دسترسی به اطلاعات و نقش رسانه ها در این زمینه تاکید شده است. پیش بینی برنامه ویژه کم شنوایان و ناشنوایان در شبکه رادیویی سلامت یکی از اقدامات خوبی است که می توان در زمینه تحقق حقوق شهروندی ومعلولین برای دسترسی به اطلاعات تاثیرگزار باشد.

گرچه انتظار می رود با اطلاع رسانی گسترده زمینه استفاده ناشنوایان از این ظرفیت ایجاد شده، بیش از پیش فراهم گردد و زمان بیشتری به تولید برنامه هایی از این دست در شبکه های مختلف ملی و استانی اختصاص یابد . بدین وسیله انجمن مددکاران اجتماعی ایران مراتب سپاس خود را از جنابعالی و مسئولین شبکه رادیویی سلامت اعلام می دارد.

توفیق، عزت و سربلندی شما را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

سید حسن موسوی چلک

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران