ثبت نام در کنفرانس آنلاین “حضانت مشترک” به صورت رایگان

کنفرانس آنلاین حضانت مشترک (shared-parenting) هفته آینده برگزار خواهد شد.

این کنفرانس دو روزه در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده  ۵ و ۶ دسامبر (مصادف با ۱۵ و ۱۶ آذر ماه ۹۹) به صورت آنلاین برگزار می شود و ثبت نام در آن به صورت رایگان در جریان است.

حضانت مشترک یک اصطلاح تخصصی برای یاورانی است که در حوزه خانواده و کودک فعالیت می کنند و مقصود از آن، ادامه مصالحه آمیز مسئولیت های والدین در قبال فرزندان حتی پس از طلاق است. این مفهوم بیانگر راهبردی است که به والدین برای اطمینان از حفظ منافع، علایق، سلامت و رشد کودک توصیه می شود و در سالهای اخیر از سوی متخصصین غربی بسیار توسعه پیدا کرده و در برخی از جوامع شرقی نیز طرفدارانی دارد. مددکاران اجتماعی و مشاوران خانواده آموزشهای ویژه ای در خصوص میانجی گری در اختلافات بین زوجین پیش و پس از طلاق می بینند و حضانت مشترک از جمله موضوعاتی است که ذیل این آموزش ها به یاوران مذکور ارائه می گردد.

این کنفرانس علمی که دکتر  دبیری علمی آن را دکتر ادوارد کروک برعهده دارد در قالب ۲۰ نشست و ۴۰ کارگاه آموزشی اجرا خواهد شد و سخنرانانی از ۲۳ کشور در آن حضور خواهند داشت. 

قرار بود در می و ژوئن سال جاری در ونکوور کانادا برگزار شود اما به دلیل شیوع پاندمی کووید این تاریخ به ۱۹ به ماه دسامبر تغییر و نحوه اجرای آن نیز به صورت آنلاین و در پلتفرم eris خواهد بود.

این پنجمین کنفرانسی است که با موضوع مذکور و با همت شورای بین المللی حضانت مشترک و همکاری دانشگاه UBC کانادا برگزار می شود. محل کنفرانس پیشین در سال ۲۰۱۸ در استراسبورگ بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانید به لینک کنفرانس به نشانی Announcement – International Council on Shared Parenting (vancouver2020.org) مراجعه نمایید.

روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران