حضور پررنگ انجمن ایران در همایش بین المللی مددکاری اجتماعی مالزی

انجمن مددکاران اجتماعی ایران مهمان ویژه همایش بین المللی مددکاری اجتماعی در کشور مالزی است.

رئیس و تنی چند از اعضای هیات مدیره انجمن مددکاران اجتماعی ایران در همایش بین المللی مددکاری اجتماعی با موضوع : توانمندسازی مردم و مشارکت آنها و عدالت که در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ آوریل ۲۰۱۹ (مصادف با ۷ و ۸ اردیبهشت ۹۸) در شهر کوالالامپور مالزی برگزار می شود حضور خواهند یافت.

موسوی چلک، رئیس انجمن که به دعوت “اسماعیل بابا” ،رئیس انجمن مددکاران اجتماعی مالزی در این همایش حضور یافته، یکی از سخنرانان ویژه این همایش خواهد بود.

وی همچنین دیداری با دکتر “تئو آی هوا” دیگر کمیسر اخلاق فدراسیون از منطقه آسیا اقیانوسیه خواهد داشت تا ضمن بررسی مأموریت های این کمیسیون در خصوص اقدامات بعدی حوزه اخلاق و روند نظارت بر بیانیه جهانی اخلاق که در سال گذشته در دوبلین ایرلند مصوب شد بحث و گفتگو نمایند.

موسوی چلک و آی هوا  از طریق اسکایپ در وبینار بین المللی مشترک کمیسیون های اخلاق IFSW و IASSW نیز شرکت خواهند کرد تا در خصوص فرایند تصویب و محتوای بیانیه مذکور گزارشی ارائه نمایند.

ارائه سخنرانی هایی با هدف معرفی اقدامات موفق مددکاری اجتماعی در ایران از جمله، کلینیک های مددکاری اجتماعی، اورژانس اجتماعی و برخی قوانین و برنامه های موفق حوزه معلولین در این همایش انجام خواهد شد.

حامد علمایی و مهدی سروی همپا، از اعضای هیات مدیره انجمن در این سفر موسوی چلک را همراهی می کنند.

همچنین خانمها مهری فتایی و طیبه جعفری دو تن از مددکاران اجتماعی فعال ایرانی که مسئولیت انجمن را در استانهای لرستان و خوزستان بر عهده دارند نیز در این همایش حضور دارند.

 

همایش بین المللی مددکاری اجتماعی اردیبهشت ۹۸ در مالزی