دبیرکل فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی: انجمن مددکاران اجتماعی ایران یکی از فعالترین اعضاست

روری تروئل، دبیرکل فدراسیون بین المللی مددکاری اجتماعی در دیدار با مسئول کمیته بین المللی انجمن مددکاری اجتماعی ایران که در دفتر فدراسیون در سوئیس صورت گرفت پیرامون توسعه و ارتقا ارتباطات با دیگر اعضای فدراسیون بین المللی مددکاری اجتماعی اظهارنظرهای قابل تأملی نمود.

وی عنوان کرد: ایران مددکاران اجتماعی فعالی داشته و ارتباط مداومی برای توسعه این حرفه با فدراسیون دارد.

photo_2017-06-10_13-55-32

تروئل افزود: جدیدترین گزارش آن ها در مورد فعالیت های روز جهانی مددکاری اجتماعی و گزارش ۲۰۱۵- ۲۰۱۶  است که فعالیت شان را در توسعه برنامه های رسیدگی شغلی، ارتقای سلامت اجتماعی در سطح ملی، ارتقای گفتگوهای اجتماعی و ارتباط با سیاست اجتماعی از طریق دورنمای مددکاری اجتماعی را پررنگ و برجسته می کند.

دبیرکل فدراسیون پیشتر در نامه ای ضمن تقدیر از گزارشهای انجمن مددکاران اجتماعی ایران ابراز تمایل و امیدواری کرده بود بتواند به همراه هیأتی با هزینه خود فدراسیون به کشورمان سفر کنند و از نزدیک با این فعالیتها آشنا شوند.

مسئول کمیته بین الملل انجمن نیز پیام تقدیر رئیس انجمن از حمایتهای معنوی فدراسیون را به دبیرکل ابلاغ نمود و اظهار داشت که انجمن مددکاران اجتماعی ایران، همواره برای توسعه حرفه در کشور و ارتقاء ارتباطات سازنده با نهادهای معتبر حرفه ای در سایر نقاط جهان تلاش کرده و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک میزبان دبیرکل و اعضای IFSW در کشورمان ایران باشیم.