رونمایی از چند کتاب جدید در سی امین همایش مددکاری اجتماعی

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران  اعلام کرد همایش مسئولیت اجتماعی با مشارکت بیش از ۴۰ سازمان و رسانه برگزار می شود.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران در گفت‌وگو با فارس ضمن اشاره به برگزاری همایش مددکار اجتماعی و مسئولیت اجتماعی گفت: این همایش با هدف توجه بنگاه‌های اقتصادی به مقوله اجتماعی و تأثیرگذاری بر آن، برگزار می‌شود.

با اشاره برگزاری «همایش مددکار اجتماعی و مسئولیت اجتماعی» اظهار داشت: این همایش ۱۶ اردیبهشت ماه و با همکاری ۴۰ سازمان و نهاد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: سی‌امین همایش ملی روز مددکاری اجتماعی امسال با رویکرد حضور بنگاه‌های اقتصادی در حوزه مسئولیت اجتماعی برگزار می‌شود به طوری که این همایش در مجتمع دانشگاهی ولی‌عصر(عج) واقع در میدان امام حسین(ع) ابتدای خیابان دماوند خواهد بود.

موسوی چلک ادامه داد: این همایش از مسئولین مختلف دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها دعوت شده است ضمن اینکه در حاشیه این همایش میزگردهای تخصصی با حضور جمعی از متخصصین در محورهای مسئولیت اجتماعی و سرمایه اجتماعی، حقوق شهروندی، حمایت اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی، مسئولیت اجتماعی در محل‌های ناکارآمد شهری و همچنین ابعاد مسئولیت اجتماعی برگزار می‌شود.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران خاطرنشان کرد: در برگزاری همایش مددکاری اجتماعی و مسئولیت اجتماعی، دستگاه‌ها و نهادها ی مختلفی از جمله سازمان بهزیستی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، بنیاد شهید، وزارت  راه و شهرسازی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، دانشگاه‌ها (علامه طباطبایی، خوارزمی، تهران، آزاد گناباد، خمینی شهر، رودهن) و همچنین وزارت کشور، جمعیت تولد دوباره، کنگره ۶۰، مهر اندیشان آفاق، شرکت بین المللیداده پردازی نقش کلیک، انجنمن حمایت از زندانیان مرکز، سازمان جوانانهلال احمر، سازمانداوطلبان هلال احمر، بهزیستی استان تهران همکاری دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به تأثیرگذاری رسانه‌ها در حوزه مسئولیت اجتماعی و حوزه مددکاری، دو رسانه خبرگزاری فارس و خبرگزاری ایسنا نیز در این همایش مشارکت دارند.

موسوی چلک ادامه داد: در حاشیه این همایش از دو کتاب در حوزه مددکاری و همچنین مجموع مقالات سومین کنفرانس مددکاری اجتماعی ایران با عنوان امور اجتماعی در برنامه ششم توسعه رونمایی می‌شود.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران در ادامه در خصوص دیگر جزئیات همایش مددکاری اجتماعی و مسئولیت اجتماعی تصریح کرد: در این همایش از فعالان حوزه مددکاری اجتماعی و همچنین حوزه اجتماعی و دستگاه‌های اجرایی تأثیرگذار در این حوزه تجلیل خواهد شد.