سرپرست کمیته امداد: در حوزه مشاوره و مددکاری نیازمند سرمایه گذاری هستیم

کمیته امداد امام خمینی (ره)سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور معتقد است: مددجویان تنها در صورت برخورداری از سلامت جسمی و روانی بالا خواهند توانست توانمندیهای خاص خود را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، حسین انواری در نشست تخصصی مددکاران، مشاورین فرهنگی و اشتغال کمیته امداد کرمانشاه ، برپایی این گونه جلسات را در راستای ارزشگذاری به کار مددکاران مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد: حضور مدیران در چنین برنامه هایی می تواند راه گشا بوده و نقش موثری در روند فعالیت ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه مشاوره و مددکاری نیازمند سرمایه گذاری بسیاری هستیم، بر اهمیت و نقش این مسئله تاکید کرد.

سرپرست کمیته امداد با بیان اینکه ما برای تحقق اهداف خود چند محور تعریف کرده ایم، یکی از اصلی ترین این محورها را سلامت عنوان و خاطر نشان کرد: اگر سلامت مددجویان تامین نشود نمی توانند توانمندی قابل حصولی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر به هر دلیلی تعادل جسمی و روانی فردی به هم بخورد به همان نسبت از سلامت فاصله می گیرد، گفت: مددجویان تنها در صورت برخورداری از سلامت جسمی و روانی بالا خواهند توانست توانمندیهای خاص خود را داشته باشند.

وی با بیان اینکه سلامت کامل نقطه ماکزیمم انرژی است که انسان از آن بهره مند می شود، اذعان داشت: در صورت عدم برخورداری ازسلامت فرد نمی تواند تعقل کرده و توانمندی لازم را داشته باشد.

انواری معتقد است: ابتکار عمل و هنر مشاور و مددکار خوب این است تا در برخورد با مددجوی خود آنچه را که می خواهد و به آن نیاز دارد را شناسایی کرده و در راستای تحقق آن گام بردارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا