سلسله کارگاه های آموزشی مددکاری اجتماعی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می شود

سلسله نشستها و کارگاه های آموزشی مددکاری اجتماعی برگزار می شود.
روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران- دکتر فردین علیپور، عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با بیان این مطلب افزود: گروه مددکاری اجتماعی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با همکاری انجمن علمی دانشجویی مددکاری اجتماعی مجموعه نشستها و کارگاه های آموزشی تخصصی را با هدف دانش افزایی و مهارت افزایی برنامه ریزی کرده که با استقبال قابل توجهی مواجه شده است.
وی عنوان کرد: جامعه امروز در معرض آسیب ها و مخاطرات فراوانی قرار دارد و مقابله با این مخاطرات به متخصصین توانمند در حوزه علوم اجتماعی به ویژه مددکاری اجتماعی نیاز دارد.
به گفته علیپور، در حال حاضر جامعه مددکاری اجتماعی با نقاط ضعف غیرقابل انکاری روبرو است که از جمله آنها آموزش و مهارت فارغ التحصیلان مددکاری اجتماعی است.
وی اذعان کرد که در این مسیر دانشگاه ها مسئولیت سنگین و متأسفانه گاهی از این مسئولیت غفلت می شود.
علیپور افزود: به دلیل ذات این حرفه، امروز نقش و نیاز به مددکاری اجتماعی بین حرفه های یاورانه در جهان شناخته شده و از این ظرفیت در کشور ما نیز باید بهره برداری درست صورت گیرد.
این عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اعلام کرد که قصد داریم تا به منظور تقویت مهارت و دانش مددکاران اجتماعی و نیز نزدیکی بیشتر با دانش روز دنیا برنامه های کوتاه و بلند مدت متنوعی در نظر گرفته شده که طی ماه های آتی اطلاع رسانی خواهد شد.
وی در پایان عنوان کرد حضور در این کارگاه ها و نشستها رای عموم علاقمندان آزاد است و برای ثبت نام می توانند با شماره تلفن های گروه مددکاری اجتماعی:۲۲۱۸۰۰۶۴(۰۲۱) ، ۰۹۱۹۰۳۴۷۴۸یا نشانی ایمیل :swuswr@gmail.com تماس بگیرند.
IMG_20160507_200021_22467