عدم برقراری ارتباط بین همسران سبب وجود آسیب‌های اجتماعی است

طلاق

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرشته اسدزاده شامگاه دوشنبه در جشن ازدواج ۵۰ نوعروس کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اظهار داشت: کمیته امداد نهایت تلاش خود را برای آرامش خانواده‌های زیر پوشش خود انجام می‌دهد.

وی با بیان این‌که آرزوی هر زوج جوانی رسیدن به خوشبختی است، ادامه داد: ما خوشبختی را در آرامش زندگی می‌دانیم.

پول اساس خوشبختی نیست

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان این‌که پول اساس خوشبختی نیست، اذعان داشت: متاسفانه امروزه شکل ظاهری زندگی سبب شکل‌گیری این تفکر شده است.

اسدزاده عدم برقراری ارتباط موثر بین همسران را یکی از مشکلات آنها دانست و تصریح کرد: این امر سبب وجود آسیب‌های اجتماعی شده است.

وی با بیان این‌که همسران باید از یکدیگر حمایت کنند، یادآور شد: حمایت از اهداف همسر برای زن یک هنر همسرداری است.

حمایت از همسر یک فرصت در زندگی است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان این‌که حمایت از اهداف همسر یک فرصت در زندگی محسوب می‌‌شود، اذعان داشت: پذیرفتن چیزی مغایر با علاقه یک هنر است.

اسدزاده با بیان این‌که همسران خود را همان‌ طور که هستند، بپذیرید، متذکر شد: نباید در تمام طول زندگی تلاش کرد فرد مقابل خود را تغییر داد.

وی با بیان این‌که همسران باید تفاوت‌های همدیگر را بشناسند،‌ افزود: وجود اختلاف سلیقه در دو انسان با دو فرهنگ و وجود متفاوت طبیعی است.

تنها راه‌حل برطرف شدن تعارض در زندگی گفت‌وگو است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی تنها راه‌حل برطرف شدن تعارض در زندگی را گفت‌وگو دانست و اضافه کرد: گفت‌وگو یک هنر واقعی محسوب می‌شود.

اسدزاده با بیان این‌که زوج‌های جوان باید صداقت را سرلوحه زندگی خود قرار دهند، ادامه داد: هر دروغ، دروغی دیگر را در زندگی به دنبال دارد.

وی با بیان این‌که بانوان سکان‌دار اقتصاد خانواده هستند، خاطرنشان کرد: مردان نیز وظیفه آوردن روزی حلال را به عهده دارند.

منبع: خبرگزاری فارس