عکسهای سی و سومین همایش ملی مددکاری اجتماعی/ فروردین ۹۷ + بخش اول

سی و سومین همایش ملی روز مددکار اجتماعی که هر ساله به بهانه میلاد امام علی علیه السلام برگزار می شود امسال در تالار ایوان شمس برگزار گردید.

در این همایش که امسال شعار “مددکاری اجتماعی و اخلاق اجتماعی” برای آن برگزیده شده بود مانند سنوات گذشته با همت انجمن مددکاران اجتماعی ایران و مشارکت دستگاه های مختلف دولتی، غیردولتی و دانشگاهی برگزار گردید.

در این همایش نیمروزه که از ساعت ۱۴ لغایت ۱۸ روز ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ در تهران برگزار شد جمع کثیری از مددکاران اجتماعی سراسر کشور حضور داشتند و در جمعی صمیمانه ضمن تجدید دیدار با همکاران و دوستان خود روز گرامیداشت مددکاری اجتماعی را جشن گرفتند.

در این گردهمایی پنلی با موضوع اخلاق اجتماعی در ایران برگزار شد و گروه آواز سنتی نغمه باران با سرپرستی استاد علی امیرقاسمی به اجرای برنامه پرداخت و در انتها از برخی از مددکاران اجتماعی فعال در کشور تقدیر شد. لازم به ذکر است در این برنامه از گروه های مددکاری اجتماعی که در حادثه زلزله کرمانشاه حضور داشتند به طور ویژه تقدیر به عمل آمد.

در افتتاحیه این مراسم که در تالار ایوان شمس شهرداری تهران انجام پذیرفت، آقای ایوبی، به عنوان قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران،  دکتر محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی و دکتر حسینی حاجی بکنده استاد مددکاری اجتماعی سخنرانی کردند.

گزارش تصویری: