“ماندانا جواهری” تندیس مهر حقوق بشر را دریافت می کند

ماندانا جواهری، مسئول دفتر انجمن مددکاران اجتماعی استان کرمانشاه تندیس مهر حقوق بشر را دریافت خواهد کرد.

بنابر اعلام کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه، مقرر شده تا در مراسمی از خانم ماندانا جواهری به پاس فعالیت های بشر دوستانه در عرصه مددکاری اجتماعی تجلیل و تندیس مهر حقوق بشر به آنها اهداء خواهد شد.

بنابر اعلام این کانون، در این مراسم همچنین از دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی برای سالهای فعالیت بشر دوستانه در عرصه پزشکی تجلیل می شود و به وی نیز تندیس اهداء خواهد شد.

جواهری2-300x169

این برنامه در روز ۳ بهمن ۹۵ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کرمانشاه واقع در بلوار شهید بهشتی- سه راه ۲۲ بهمن اجرا خواهد شد.

“تندیس مهر” هر ساله  به یک یا دو تن از افراد برجسته کشور که در حوزه فعالیتهای حقوق بشری فعالیت می کنند اهدا می شود و پیش از این، شخصیت هایی مانند پرویز پرستویی، بهمن پرورش، شهرام ناظری و مولوی عبدالحمید اهداء شده است.

ماندانا جواهری، مسئول دفتر انجمن مددکاران اجتماعی ایران در استان کارمانشاه، فارغ التحصیل مددکاری اجتماعی و صاحب امتیاز کلینیک مددکاری اجتماعی همراز است.

انجمن مددکاران اجتماعی ایران به خانم جواهری، خانواده ایشان و جامعه مددکاران اجتماعی تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون می نماید.

 

photo_2017-01-15_21-03-29