نشان سلامت اجتماعی به رئیس انجمن بین المللی مدارس مددکاری اجتماعی اهداء شد

هشتمین نشان سلامت اجتماعی به خانم دکتر آناماریا کمپانینی، رئیس خوش نام و باتجربه انجمن بین المللی مدارس مددکاری اجتماعی اعطاء گردید.

در جریان دومین کنگره بین المللی مددکاری اجتماعی در ایران که تحت عنوان مددکاری اجتماعی و تاب آوری اجتماعی در تهران برگزار شد، نشان سلامت اجتماعی به خانم دکتر کمپانینی اهداء گردید.

این نشان که عالی ترین نشان انجمن ایران محسوب می شود به نشانی قدردانی از فعالیتهای ارزنده این بانوی ایتالیایی در گسترش حوزه آموزش حرفه مددکاری اجتماعی و با توجه به سوابق بسیار ارزنده ایشان به انتخاب هیات مدیره انجمن مددکاران اجتماعی ایران به وی اهداء گردید.

مراسم اهداء نشان با حضور حجت الاسلام مازنی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و به دست سرکار خانم رمضانلو، استاد پیشکسوت مددکاری اجتماعی به ایشان هدیه شد.

پرفسور کمپانینی، در مراسم دریافت نشان سلامت اجتماعی ضمن تمجید از انتخاب انجمن مددکاران اجتماعی ایران، دستاوردهای این حرفه در ایران را قابل ستایش دانست و اظهار داشت که انجمن مددکاران اجتماعی ایران می تواند نقش بسیار موثری در جهان ایفا کند.

وی با ابراز افتخار از داشتن این نشان گفت: این نشان را به اعضای انجمن بین المللی مدارس نشان خواهم داد و آن را نشانه ای از عظمت جامعه مددکاری اجتماعی ایران و دوستی و صلح تلقی خواهیم کرد.

دکتر کمپانینی، از دوران جوانی در حوزه آموزش مددکاری اجتماعی در سطح بین المللی فعال بوده، استاد تمام مددکاری اجتماعی و عضو هیات علمی دانشکده جامعه شناسی و تحقیقات اجتماعی دانشگاه میلانوی ایتالیا است و از سال ۲۰۱۶ در سمت رئیس انجمن بین المللی مدارس مددکاری اجتماعی حضور دارد.

علاوه براین، عضو هیات موسس انجمن اروپایی تحقیقات مددکاری اجتماعی، عضو هیات موسس انجمن دوستی اروپا- چین، عضو کارگروه موسسه ایسکو، رئیس سابق انجمن بین المللی مدارس مددکاری اجتماعی در منطقه اروپا، رئیس سابق انجمن اساتید مددکاری اجتماعی ایتالیا و عضو هیات تحریریه چندین مجله تخصصی حوزه اجتماعی و مددکاری اجتماعی است.

وی دارای مدرک دکتری مددکاری اجتماعی از دانشگاه تریسته است و به علاوه بر ایتالیایی و انگلیسی به زبان های فرانسه و اسپانیولی نیز مسلط است.