نشان ملی سلامت اجتماعی به مالکلم پین اهدا شد

دهمین نشان ملی سلامت اجتماعی تقدیم “مالکلم پین”، نظریه پرداز و نویسنده کتاب نظریه های مددکاری اجتماعی شد.

انجمن مددکاران اجتماعی ایران برای هر فردی که در حوزه سلامت اجتماعی تلاش می کند قدردان است و به طور یقین تمام تلاش خود را برای ارتقای سلامت اجتماعی در جامعه به کار می گیرد.

مالکلم پین (Malcolm Payne) در سطح بین الملل به عنوان چهارمین نفری است که این نشان سلامت اجتماعی را دریافت می کند و پیش از ایشان، دکتر روری تروئل، دبیرکل دائمی فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی، دکتر ماریکو کیمورا از ژاپن و دکتر آناماریا کمپانینی ایتالیایی اهدا شده بود.

دکتر پین دارای دیپلم مددکاری اجتماعی و کارشناسی جامعه شناسی و مطالعات اجتماعی از دانشگاه کیلی و دکتری مددکاری اجتماعی از دانشگاه متروپولیتن منچستر انگلیس است. وی استاد سابق دانشگاه های بریستول انگلیس ، آپولو لهستان ، متروپولیتن منچستر انگلیس ، دپارتمان سیاستهای اجتماعی دانشگاه هلسینکی فنلاند، دانشکده مراقتب های اجتماعی دانشگاه کینگستون انگلیس و کومینیوس اسلواکی بوده است.
این استاد و نویسنده مددکاری اجتماعی همچنین، مدیر گروه مددکاری اجتماعی دانشگاه متروپولیتن منچستر انگلیس، مشاور و مددکار اجتماعی ارشد چندین موسسه معتبر در انگلستان و مدیر موسسه مراقبت معنوی و روانی اجتماعی سنت کریستوفر در لندن بود
انجام پژوهش های متعدد بین المللی در کشورهای مختلف جهان و نگارش دهها کتاب تخصصی در حوزه مددکاری اجتماعی در روزمه این استاد انگلیسی رقم خورده که “مددکاری اجتماعی و مراقبت اجتماعی” (ترجمه خانم زواره ای) و “نظریه مددکاری اجتماعی” (ترجمه دکتر طلعت الهیاری و اکبر بخشی نیا) در ایران به فارسی ترجمه شده است. بخش اعظم کتابها و مقالات ایشان در زمینه مددکاری اجتماعی، مراقبت اجتماعی و کار تیمی است.
دکتر مالکوم پین در حال حاضر، استاد افتخاری مددکاری اجتماعی دانشگاه کینگستون انگلیس است و دو کتاب راهنمای نظریه مددکاری اجتماعی (در سال ۲۰۱۹ از انتشارات راتلج) و کتاب آموزش بین المللی مددکاری اجتماعی: دیدگاههایی از سراسر جهان (۲۰۱۷ از انتشارات پالیسی)

پرفسور پین پس از اعطای این نشان سلامت اجتماعی به صورت آنلاین گفت: یکی از ارزشمندترین نشان هایی است که به من اعطا شده است و برایم بسیار ارزشمند است.

سومین کنگره بین‌المللی و سی و پنجمین همایش ملی مددکاری اجتماعی ایران امروز سه‌شنبه به صورت آنلاین به همت انجمن مددکاران اجتماعی ایران  برگزار شد.