نشست منطقه ای با موضوع استانداردهای آموزش مددکاری اجتماعی

از ۹:۳۰ تا ۱۳:۲۰ عصر

نشست منطقه ای با موضوع “بررسی سند استانداردهای آموزش مددکاری اجتماعی” با میزبانی دفتر منطقه ای فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی و انجمن آموزش مددکاری اجتماعی آسیا اقیانوسیه (آپاسوئه) هفته آینده برگزار می شود.

برگزاری این نشست که به زبان انگلیسی است با حضور کارشناسان و متصدیان تدوین این سند به صورت آنلاین و از ساعت ۹:۳۰ صبح لغایت ۱۳:۲۰ روز شنبه ۳۰ بهمن ماه در بستر پلتفرم ZOOM خواهد بود. Joint Workshop (Global Standards) flyer FINAL

استانداردهای مذکور، شامل مجموعه از توصیه ها برای آموزش مددکاری اجتماعی در دانشگاه ها، ضمن خدمت، کارگاه های آموزشی و کارورزی هاست که به صورت مشترک از سوی فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی ( IFSW) و انجمن آموزشگاه های مددکاری اجتماعی (IASSW) ارائه گردید.

انجمن مددکاران اجتماعی ایران نیز از همکاران برگزاری این نشست آموزشی است و دکتر موسوی چلک، رئیس انجمن یکی از سخنرانان این برنامه خواهد بود.

آذرماه گذشته نیز نشستی با همین عنوان و با حضور دست اندرکاران جهانی تدوین سند از سوی انجمن مددکاران اجتماعی ایران برگزار شده بودد.

 

شرکت در این نشست رایگان است و علاقمندان به شرکت می توانند به نشانی زیر مراجعه و ثبت نام انجام دهند تا لینک جلسه برایشان ارسال گردد.

https://forms.gle/WeVceL2qsV6csUy39

 

ترجمه استانداردهای آموزش مددکاری اجتماعی را می توانید در بخش بین الملل وبسایت انجمن ببینید.

روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران