هفتمین نشان «سلامت اجتماعی» به واعظ مهدوی اعطاء شد + تصاویر بخش دوم

رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران با اشاره به شعار سال ٢٠١٩ انجمن جهانی مددکاری اجتماعی درباره «ترویج اهمیت روابط انسانی»، از اعطای نشان سلامت اجتماعی به محمدرضا واعظ مهدوی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدحسن موسوی چلک در آیین نکوداشت پیشگامان سلامت اجتماعی در هفته پژوهش، افزود: امسال به پاس نیم‌قرن تلاش‌های آقای محمدرضا واعظ مهدوی در عرصه سلامت و سیاست‌گذاری اجتماعی، نشان “سلامت اجتماعی” نیز به ایشان اعطاء شد. در این مراسم همچنین ضمن رونمایی از تمبر یادبود، تندیس آقای واعظ مهدوی نیز به وی اهداء شد.
وی با بیان این‌که هدف انجمن مددکاری اجتماعی از برگزاری هرساله‌ی این مراسم، اظهار کرد: شعار این برنامه «بیا تا قدر یکدیگر بدانیم» است. گاهی وقتی کسی را از دست می‌دهیم از وی تجلیل می‌کنیم اما ما اعتقاد داریم که باید تا وقتی فردی در قید حیات است، از او قدردانی کنیم و این اقدام نوعی ترویج اخلاق در جامعه است.
رئیس انجمن مددکاری اجتماعی با بیان این‌که نشان سلامت اجتماعی تاکنون به ٧ نفر اعطاء شده است، تصریح کرد: دکتر عزت‌الله سام‌آرام، دکتر سید احمد حسینی، دکتر حبیب آقابخشی و دکتر محمد کمالی از جمله افرادی بوده‌اند که در ایران موفق به دریافت این نشان شده‌اند. همچنین دو نشان نیز به دبیرکل فدراسیون جهانی مددکاری اجتماعی و رئیس منطقه آسیا – اقیانوسیه اهداء شده است.
موسوی چلک با اشاره به استقبال و حضور شهردار تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، برخی اعضای شورای شهر، انجمن‌های غیردولتی، دانشجویان و اساتید و… ادامه داد: آقای واعظ مهدوی برای تقویت جایگاه مددکاری اجتماعی و سیاست‌گذاری اجتماعی تاثیر زیادی داشته‌اند و از پیشگامان سلامت اجتماعی بوده‌اند. برگزاری مراسم نکوداشت چنین افرادی در عین‌حال موجب انتقال تجارب آنان می‌شود.