همایش استانی چالش‌های گزارش‌نویسی و مستندسازی در مددکاری اجتماعی

رئیس همایش استانی چالش‌های گزارش‌نویسی و مستندسازی در مددکاری اجتماعی گفت: این همایش شهریور امسال در لرستان برگزار می‌شود.

دکتر محسن‌رضا منظمی در جمع خبرنگاران با تشریح محورهای گزارش‌نویسی و مستندسازی در مددکاری اجتماعی اظهار کرد: این همایش در چند محور شامل چالش‌های گزارش‌نویسی بین سازمانی، مستندسازی با تاکید بر اصول و ارزش‌های حرفه‌ای، گزارش نویسی و مستندسازی با تاکید بر نقش فناوری اطلاعات، چالش‌های گزارش نویسی در سازمان‌ها برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ مردادماه سالجاری به نشانی وبسایت www.lorestansw.ir ارسال نمایند و با نظر هیات داوران آثار برتر در بخش‌های مختلف مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

منظمی تصریح کرد: این همایش با مشارکت برخی از سازمان‌ها، ادارات و دانشگاه‌های لرستان از قبیل، سازمان بهزیستی، سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی، دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه علمی کاربردی، جهاد دانشگاهی لرستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد و انجمن مددکاران اجتماعی استان برگزار خواهد شد.

رئیس همایش استانی چالش‌های گزارش‌نویسی و مستندسازی در مددکاری اجتماعی بیان کرد: در این همایش آموزشی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر آموزشی اعطا می‌شود.

گفتنی است این همایش ۱۷ شهریور سالجاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.