همایش سالانه انجمن مددکاران اجتماعی ایران امسال ۲۷ فروردین برگزار می شود + دعوتنامه

تاریخ همایش سالانه انجمن مددکاران اجتماعی ایران که در واقع جشن روز ملی مددکاری اجتماعی ایران است امسال ۲۷ فروردین ماه ۹۷ تعیین شد. سید حسن موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران و دبیر همایش در قالب پیامی از جامعه مددکاری اجتماعی کشور برای شرکت در این همایش دعوت به عمل آورده است:

 

به نام خدایی که در این نزدیکی است!

با تبریک مجدد فرارسیدن سال جدید و آرزوی روزهایی فرخنده برای همه ملت بزرگ ایران و تبریک ویژه سالروز میلاد امام علی (ع) و روز مددکار اجتماعی به مددکاران اجتماعی که پیشروان سلامت اجتماعی در جهان هستند، همانگونه که مستحضرید هر ساله به مناسبت روز میلاد امام علی (ع) جشن روز مددکار اجتماعی از سوی انجمن مددکاران اجتماعی ایران برگزار می شود. با توجه به اینکه امسال روز میلاد امام علی (ع) و روز ملی مددکاری اجتماعی در ایام تعطیلات نوروز قرار گرفته است و برای بالاتر بودن کیفیت برپایی مراسم، این برنامه روز ۲۷ فروردین برگزار می شود.

همانند سالهای گذشته که متناسب با وضعیت موجود کشور شعاری برای سال پیش روی در نظر گرفته می شد، امسال “مددکاری اجتماعی و اخلاق اجتماعی” به عنوان شعار سال تعیین شده و  گردهمایی سالیانه روز مددکار اجتماعی هم با همین عنوان برگزار خواهد شد.

گردهمایی روز مددکار اجتماعی علاوه بر آنکه می تواند فضایی برای گفتگوی جامعه مددکاری اجتماعی با مردم، مسئولین، سیاستگذاران و دانشگاهیان باشد، فرصتی مناسبی برای تعامل بیشتر و دیدار مددکاران اجتماعی با یکدیگر است. از این روی، بدین وسیله از کلیه مددکاران اجتماعی کشور، اساتید، پیشکسوتان، مدیران حوزه اجتماعی، دانشجویان و همه عزیزانی که به نوعی در حوزه مددکاری اجتماعی فعال هستند دعوت می شود تا در این گردهمایی بزرگ که به صورت نیم روزه و از ساعت ۱۴ لغایت ۱۸ روز ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ در محل تالار ایوان شمس واقع در تهران، خیابان شهید گمنام، ابتدای اتوبان کردستان برگزار می شود شرکت نمایند.

توفیق، عزت و سربلندی شما را از خداوند منان خواستارم.

سید حسن موسوی چلک،

رئیس انجمن و دبیر همایش

۱۵ فروردین ۱۳۹۷

photo_2018-04-04_03-14-01