همایش مددکاری اجتماعی و حقوق شهروندی برگزار شد

نخستین همایش مددکاری اجتماعی و حقوق شهروندی در استان اصفهان برگزار شد.

روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران- نخستین همایش مددکاری اجتماعی و حقوق شهروندی در روز سه شنبه ۱۲ مرداد ۹۵ در سالن بهزیستی استان اصفهان برگزار گردید.

در این همایش که با همت انجمن مددکاران اجتماعی ایران و کانون سراسری مراکز مددکاری اجتماعی برنامه ریزی شده بود دستگاه های دولتی دیگری مانند بهزیستی ، دادگستری، کمیته امداد و استانداری اصفهان نیز همکاری داشتند.

در این همایش نیم روزه حسن موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران و دبیر همایش، دکتر محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری، دکتر سعید صادقی مدیرکل بهزیستی استان اصفهان و دکتر قنبری معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اصفهان سخنرانی نمودند.

همچنین در انتهای برنامه طی پنلی با موضوع مددکاری اجتماعی و همایش شهروندی جنبه های مختلف مفاهیم مرتبط با حقوق شهروندی به ویژه از جنبه های اجتماعی آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در انتهای برنامه اولین کلینیک حقوق شهروندی که در کلینیک مددکاری اجتماعی صدف مستقر شده است با حضور مدعوین همایش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

لازم به ذکر است دهها نفر از مددکاران اجتماعی شاغل در کلینیکهای مددکاری اجتماعی، بهزیستی و سایر ارگان های استان اصفهان در این همایش شرکت داشتند.

photo_2016-08-04_01-27-53 photo_2016-08-04_01-28-38 photo_2016-08-04_01-28-48