پیام تشکر رییس انجمن از دستگاه های مختلف برای همکاری در مراسم نکوداشت دکتر سام آرام

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران از کلیه مددکاران اجتماعی، اساتید، دستگاه های اجرایی و دانشگاهی که در مراسم نکوداشت استاد سام آرام شرکت داشته اند تشکر کرد.

پیام حسن موسوی چلک رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران به این شرح است:

 

بسمه تعالی

یکی از مولفه های اخلاقی تکریم پیشکسوتان علمی است. از آنجایی که آگاهی سرآغاز فرزانگی است و فرزانگی شایسته ملتی است که اندیشمندان خود را در صدر نشاند و اندیشه ناب ایشان را حرمت نهد. به همین دلیل لازم است از اساتیدی که بقول استاد شهید دکتر مرتضی مطهری ” اندیشیدن را به ما آموختند قدردانی شود و این گنجینه های ارزشمند که داشته های کشورمان هستند را گرامی بداریم” ضمن اینکه برگزاری نکوداشت هنگامی که در حیات هستند نیز می تواند برای آنان ارزشمند باشد ، گرچه معتقدم قدر استاد را گرامی داشتن کاری بس دشوار است.

روز دوشنبه ۱۱ اسفند در خاطره مددکاری اجتماعی ایران به عنوان نقطه عطف باقی خواهد ماند. امیدواریم حرکتهایی از این دست، در جمع مددکاران اجتماعی بیشتر مشاهده شود و در آینده از کسانی که عملکرد مثبت و موثری در عرصه امور اجتماعی داشته اند تقدیر شود.

اگرچه انجمن مددکاران اجتماعی ایران برگزار کننده این مراسم بود اما اجرای آن میسر نمی شد مگر به مدد همه دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی به ویژه مدیریت محترم خانه اندیشمندان علوم انسانی که لازم است از همه آنها که از این حرکت حمایت کرده اند تشکر و قدرددانی نماییم.

به همین دلیل از کلیه دستگاه های حمایت کننده از جمله وزارت تعاون- کار و رفاه اجتماعی، وزارت کشور، سازمان بهزیستی کشور، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان زندانهای و اقدامات تأمینی و تربیتی، نیروی انتظامی، اداره کل بهزیستی شهرستان های استان تهران و مدیریت شهرستان تهران، دانشگاه های علامه طباطبایی (ره)، علوم بهزیستی و توانبخشی، پردیس شماره ۲دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، دانشگاه خوارزمی، موسسه کار و تامین اجتماعی، موسسه آموزش عالی علمی و کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی، فرمانداری گناباد، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی و بانک سپه، موسسات غیردولتی همچون موسسه ایلیا همه اساتید، پیشکسوتان و دانشجویان گرانقدری که در این مراسم حضور داشته یا با اهدای لوح، دسته گل و هدایا از استاد سام آرام تقدیر کردند تشکر می نمایم.

 

سید حسن موسوی چلک

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران

۱۲ اسفند ۱۳۹۳