;کمبود نیروی مددکار اجتماعی/طلاق در بین مددکاران معنایی ندارد

۹۱/۰۹/۳۰ – ۲۱:۱۴
شماره:

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران عنوان کرد
کمبود نیروهای مددکاری در کشور
خبرگزاری فارس: رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر با کمبود نیروی مددکار اجتماعی روبرو هستیم،؛ گفت: بنا داریم این کمبود را در آینده جبران کنیم.
 

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، سید حسن موسوی چلک در نشست صمیمی زوجین مددکار اجتماعی که در سالن اجتماعات باشگاه نفت تهران برگزار شد، اظهار داشت: این گردهمایی به بهانه شب یلدا و با حضور زوجین مددکار اجتماعی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: بنا داریم ارتباط خوبی بین مددکاران اجتماعی فعلی با گذشته فراهم کنیم و این فاصله را که از گذشته ایجاد شده است، کاهش دهیم.
چلک اضافه کرد: شب یلدا یکی از به یاد ماندنی‌‌ترین شب‌های سال است و در واقع یک سنت ملی در کشور ما محسوب می‌شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش،ضمن تجلیل از زوج‌های مددکار، گفت:پیوند زناشویی در بین زوج‌های مددکار مستحکم بوده و در بین این عزیزان طلاق معنایی ندارد.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران ادامه داد: یکی از مشکلات فعلی ما کمبود نیروهای مددکار اجتماعی است به طوری که در حال حاضر تنها دو دانشگاه در کشور وجود دارد که در این خصوص دانشجویان می‌توانند تحصیل کنند. که باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.
چلک اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۱۰ هزار مددکار اجتماعی در سطح کشور وجود دارد که این تعداد در مراکز سازمان‌های مختلف از جمله شهرداری، بهزیستی،‌کمیته امداد، هلال احمر و … مشغول فعالیت هستند.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی انجمن خاطرنشان کرد: هم اکنون ما عضو فدارسیون بین‌المللی مددکاری هستیم ضمن اینکه توانستیم سرود ملی انجمن مددکاران اجتماعی را به ثبت برسانیم.
منبع: خبرگزاری فارس/۳۰/۹/۹۱شماره خبر: ۱۳۹۱۰۹۳۰۰۰۰۸۹۰