گزارش عملکرد انجمن مددکاران اجتماعی ایران در سال ۱۳۹۸

انجمن مددکاران اجتماعی ایران سال ۹۸ را با وقایع متنوعی طی نمود که بیان جزئیات همه آنها مجالی وسیعتر می طلبد. اما در این گزارش، چکیده فعالیتهای انجام شده در دو بخش فعالیت ها و امور مالی، جهت استحضار اعضاء محترم و سازمانها از جمله وزارت کشور به صورت تیتروار آمده است.

سال ۹۸ در حالی آغاز شد که برای مددکاران اجتماعی سراسر کشور، روزهای پرتلاطمی در حال طی شدن بود. سیلهای ویرانگری که بیش از ۲۰ استان کشور را درگیر کرده بود و در استانهایی مانند خوزستان، گلستان، لرستان، کرمان و کرمانشاه خسارات جانی و مادی فراوانی را به همراه آورده بود. پایان سال نیز با همه گیری کویید-۱۹ قرین شد و باز هم بخش زیادی از جامعه و کل جهان را درگیر یک بحران مهم کرد. حسب وظیفه به نمایندگی از اعضای انجمن، با همه بازماندگان و خسارت دیدگان بلایای فروردین ماه در سراسر کشور همدردی نموده، برای متوفیان غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومندیم. امید که با مشارکت و همدلی ملی و برنامه ریزی مطلوب و بهینه، پس از این کمتر شاهد چنین رخدادهای ویرانگری باشیم و در صورت وقوع، دستکم تلفات مادی و جانی را به حداقل برسانیم. مددکاران اجتماعی در اکثر استانهای مذکور نقش سازنده، ماندگار و اثرگذاری داشته اند که قدردان زحمات همه همکاران به ویژه اعضا، مدیران و همکاران محترم انجمن مددکاران اجتماعی ایران در استانها هستیم.

مانند همیشه، از همه مسئولین دستگاههای اجرایی مرتبط، تشکل های غیردولتی، دانشجویان مددکاری اجتماعی و اعضای محترمی که به صورت داوطلبانه در اجرای برنامه های انجمن همکاری دارند، اصحاب رسانه و سایر عزیزانی که به هر شکل با انجمن همکاری داشته اند سپاسگزاریم و نیازمندی خود را به همکاری و بازخوردهای عالمانه و نقادانه اساتید، دانشجویان، همکاران و اعضای محترم انجمن برای بهبود عملکرد و رفع کمبودها اعلام می کنیم.

توفیق، عزت و سربلندی شمارا از خداوند منان خواستاریم.

رئیس و اعضای هیات مدیره انجمن

برای مشاهده خلاصه گزارش عملکرد فایل زیر را کلیک کنید:

گزارش عملکرد نهایی ۹۸ (دانلود PDF)

 

گزارش عملکرد نهایی ۹۸ (بازکردن در HTML)