گزارش عملکرد سه ماهه اول سال ۹۹ انجمن مددکاران اجتماعی ایران

گزارش عملکرد انجمن مددکاران اجتماعی ایران سه ماهه اول ۱۳۹۹ ، در گرماگرم بحران جهانگیر کووید-۱۹ جهت استحضار اعضای محترم تهیه شده است. یاد همه درگذشتگان این بیماری را گرامی می داریم و برای همه کسانی که در این روزهای سخت، به این بیماری مبتلا شده اند آرزوی بهبودی عاجل داریم. همچنین، قدردان همه همکارانمان در سراسر کشور که برای کاهش رنج مردم و افزایش آگاهی عمومی تلاش می کنند و باوجود خطرات فراوان این ویروس ناشناخته، از کمک رسانی دریغ نمی کنند هستیم.

شرایط ویژه ای که هنوز هم در حال تجربه کردن آن هستیم، فرصت برگزاری جشن سالانه روز مددکار اجتماعی را از ما گرفت و همینطور، امکان برگزاری مجمع عمومی سالانه را نیافتیم که امیدورایم در زودترین زمان ممکن که شرایط برای انجام این برنامه ها فراهم شود نسبت به برگزاری آن اقدام کنیم. با این حال، مجموعه دست اندرکاران انجمن در همین دوران سعی کرده اند تا حد امکان از پویایی دست برندارند و تا جایی که سلامت کارکنان یا سایرین تهدید نشود برنامه های خود را به جلو ببرند. عموم این رخدادها از طریق وبسایت و صفحه اینستاگرام انجمن در همان زمان اطلاعرسانی می شوند و با وجود این، مانند همیشه سعی خواهیم کرد از طریق گزارش عملکردهای دوره ای مانند گزارش حاضر، اعضای محترم را در جریان آن رخدادها قرار دهیم.

از اعضای محترمی که با پرداخت به موقع حق عضویت های سالانه، انجمن را در اجرای بهتر وظایف یاری می کنند و همه همکاران عضو و غیرعضو ، اصحاب رسانه، مدیران دستگاه های دولتی و غیردولتی مرتبط، اساتید، پیشکسوتان و دانشجویان و سایرینی  که به شیوه های مختلف به ما یاری رساندند تشکر می کنیم و مانند همیشه منتظر بازخوردها و پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما هستیم.

           با احترام

     اعضای هیئت مدیره انجمن مددکاران اجتماعی ایران

۳۱ تیرماه ۱۳۹۹

 

دانلود فایل گزارش عملکرد سه ماهه اول سال ۱۳۹۹ انجمن مددکاران اجتماعی ایران