گفتگویی با مهری فتاحی مسئول انجمن مددکاران اجتماعی ایران شعبه لرستان

مهری فتاحی
مهری فتاحی

– با انجمن مددکاران اجتماعی ایران شعبه لرستان چگونه می توان تماس گرفت؟

آدرس دفتر انجمن در استان لرستان، خرم آباد، خیابان انقلاب، روبه روی بیمارستان شهدای عشایر، کوچه تختی، جنب بانک ملت، پلاک ۷۲، طبقه دوم، کلینیک مددکاری اجتماعی شمس کریمان است. شماره تلفن شعبه استانی انجمن نیز ۳۲۰۴۴۴۰-۰۶۶۱ است.ضمنا” آدرس اینترنتی و پست الکترونیکی انجمن مددکاران اجتماعی ایران شعبه لرستان http://socialwork-lorestan.blogfa.com و
socialworklorestan@yahoo.com هستند.

– چه تعداد عضو انجمن مددکاران اجتماعی ایران شعبه لرستان هستند؟
تاکنون برای ۴۰ نفر از همکاران در استان پرونده عضویت تشکیل شده و مدارک آنها به شعبه مرکزی انجمن ارسال شده است.

– آیا اخبار انجمن در مطبوعات محلی هم انعکاسی داشته؟
بله. با دوهفته نامه بیان لر که در استان لرستان منتشر می شود هماهنگی های لازم به عمل آمده تا اخبار و لطلاعات ویژه انجمن در آن به چاپ برسد.

– آیا تاکنون مطلبی از شعبه استانی انجمن در این نشریه چاپ شده؟
خبر مربوط به اولین جلسه هم اندیشی اعضای انجمن مددکاران اجتماعی ایران شعبه لرستان در صفحه اول این نشریه به تاریخ چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۳۹۱ منعکس شده است.

– چه مکاتبات و هماهنگی های دیگری توسط شما در استان انجام شده است؟
در ابتدا مکاتبات و پیگیریهای لازم درخصوص معرفی انجمن به استانداری استان لرستان و سپس مکاتبات لازم جهت عضوگیری و همکاری لازم با انجمن با کلیه دانشگاهها و دستگاههای دولتی و غیردولتی انجام شد. همچنین با روسای ادارات بهزیستی شهرستان های استان لرستان در خصوص شناسایی و عضوگیری اعضای جدید در استان مکاتباتی صورت گرته است.

– تاکنون چه جلساتی توسط انجمن مددکاران اجتماعی ایران شعبه لرستان یرگزار شده است؟
جلسه ای با سازمان زندان های استان در خصوص برنامه های انجمن و نحوه همکاری برگزار شده و برای برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مددکاران اجتماعی سازمان زندان های استان نیز برنامه ریزی صورت پذیرفته است.

همچنین در آذرماه ۹۱ اولین جلسه هم اندیشی اعضای انجمن مددکاران اجتماعی ایران شعبه لرستان برگزار شده است.
– سایر برنامه های شعبه استانی انجمن در لرستان؟

درحال حاظر پروپوزال اولیه برای اجرای طرحهای پیشنهادی انجمن تهیه شده است و این برنامه ها درحال پیگیری هستند. همچنین هماهنگی برای برپایی همایشی با عنوان مددکاری اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی تا قبل از سال ۱۳۹۲ در دست اقدام است.
منبع: روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران