تجلیل از دکتر محمد زاهدی اصل در روز اردبیل

آئین تجلیل از دکتر محمد زاهدی اصل روز سه شنبه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت روز بزرگداشت اردبیل برگزار شد از دکتر محمد زاهدی اصل و دکتر داور شیخاوندی دو استاد برجسته اردبیلی در حوزه امور اجتماعی تقدیر به عمل آمد.
به گفته دکتر حسین شایقی مدیر بنیاد نخبگان استان اردبیل و دبیر این مراسم، تجلیل از این ۲ استاد برجسته اردبیلی با همکاری انجمن مددکاران اجتماعی ایران، دانشگاه محقق اردبیلی و انجمن مدیریت دولتی ،استانداری اردبیل و بنیاد نخبگان استان با هدف شناساندن آنان به جامعه و استفاده از خدمات ارزنده آنان در رشته های تخصصی آنان بوده است.
در این مراسم تعدادی از مدیران استانی از جمله معاون استاندار اردبیل و مدیران بهزیستی استان حضور داشتند.
در ادامه، امین موحدی رئیس انجمن مددکاران اجتماعی استان اردبیل پیامی در تجلیل از استاد شایسته مددکاری اجتماعی ایران پروفسور زاهدی اصل به نیابت از جامعه مددکاران اجتماعی ایران قرائت نمودند و خاطراتی از این استاد بیان کرد.
وی همچنین لوح سپاس و تندیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران و هدایایی از سوی انجمن استان را تقدیم دکتر زاهدی اصل نمود.
تعدادی از دانشجویان پروفسور زاهدی اصل به بیان خاطراتی از دوران کلاسهای درس پرداختند.
دکتر محمد زاهدی اصل مقاطع تحصیلی خود را به ترتیب در رشته های مددکاری اجتماعی و مدیریت امور فرهنگی و دکترای مدیریت اجتماعی گذرانده و در حال حاضر استاد و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی است.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران که به علت برگزاری همزمان “همایش سلامت اجتماعی و ضرورتآن در جامعه” نتوانست در این مراسم شرکت کند در پیامی ضمن تبریک “روز اردبیل” و تشکر از برگزاری مراسم، مطالبی در تجلیل از دکتر زاهدی اصل، رئیس سابق این انجمن بیان نمود که توسط دبیر مراسم قرائت گردید.