اولین جلسه هم اندیشی اعضای انجمن مددکاران اجتماعی ایران شعبه لرستان برگزار شد

اولین جلسه هم اندیشی اعضای انجمن مددکاران اجتماعی ایران شعبه لرستان
اولین جلسه هم اندیشی اعضای انجمن مددکاران اجتماعی ایران شعبه لرستان

مهری فتاحی مسئول انجمن مددکاران اجتماعی ایران شعبه لرستان از برگزاری اولین جلسه هم اندیشی اعضای انجمن مددکاران اجتماعی ایران شعبه لرستان خبرداد.

وی اعلام نمود این جلسه در روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۱/۹/۲۷  در دفتر مدیریت سازمان بهزیستی استان برگزار شد و پس از تلاوت قرآن و پخش سرود مددکاری اجتماعی ایران برای اولین بار در استان، اهداف نشست توسط آقای همایون عمودی زاده مدیریت بهزیستی استان و مهری فتاحی به عنوان نماینده انجمن در شعبه لرستان، مطرح گردید.

مهری فتاحی افزود در این نشست خانم زاهد معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در جمع مدیران و نمایندگان سازمانها در خصوص اهمیت نقش و جایگاه مددکار در سازمانهای دولتی و غیردولتی صحبت نمودند.

همچنین خانم فتاحی مسئول انجمن دراستان، اعلام کرد که در این نشست بر بخشی از اساسنامه تاکید نموده و به وضعیت آسیبهای اجتماعی پرداختنه است، همچنین ایشان عضویت انجمن در فدراسیون جهانی مددکاری اجتماعی را به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ انجمن در سال جاری دانستند و از زحمات آقای موسوی چلک تقدیر نموده اند.

ایشان ادامه دادند در این جلسه خانم مهوش حسنی عضو هیات مدیره انجمن در استان از طرف آقای موسوی چلک ریاست محترم انجمن مددکاری اجتماعی ایران، ابلاغ نمایندگی استان را قرائت نمودند.

مهری فتاحی در ادامه گفت در این جلسه آقای عمودی زاده از تمامی عزیزان درخواست نمودند که  در راستای تحقق اهداف مورد نظر و توسعه و ترویج خدمات رفاه اجتماعی در استان، همت نمایند. سپس به تشریح اقدامات صورت گرفته توسط نمایندگی به شرح زیر پرداختند:

اولین جلسه هم اندیشی اعضای انجمن مددکاران اجتماعی ایران شعبه لرستان
اولین جلسه هم اندیشی اعضای انجمن مددکاران اجتماعی ایران شعبه لرستان

* انجام مکاتبات و پیگیری های لازم در خصوص معرفی انجمن به استانداری استان لرستان

* مکاتبات صورت گرفته با روسای ادارات بهزیستی شهرستانها در خصوص شناسایی و عضوگیری اعضای جدید در استان

* برگزاری جلسه با سازمان زندانهای استان در خصوص برنامه های انجمن و نحوه همکاری و برنامه ریزی جهت برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مددکاران سازمان زندانها

* پیگیری طرح های پیشنهای از طرف انجمن.

فتاحی افزود: در پایان جلسه فرم های عضویت در انجمن، بعنوان اعضاء افتخاری مدیران ارائه گردید و جلسه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت

منبع: روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران