ایران بهترین نوع خدمات مددکاری اجتماعی را ارائه می‌دهد/ مددکاری اجتماعی به همراه نظام سیاسی به رویکرد مشترک نیاز دارد

دبیرکل فدراسیون جهانی مددکاری اجتماعی با بیان اینکه بهترین نوع خدمات مددکاری اجتماعی توسط ایران در حال ارائه است، گفت: مددکاری اجتماعی نیاز دارد به همراه نظام سیاسی یک رویکرد و نگاه مشترک داشته باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، تور علمی قبل از نخستین کنگره بین‌المللی ۶۰ سال مددکاری اجتماعی در ایران با حضور روری تروئل دبیرکل فدراسیون جهانی مددکاری اجتماعی و هیأت همراه، فرماندار قدس و مسؤولان نهادهای حمایتی شهر قدس عصر امروز در سالن جلسات فرمانداری قدس برگزار شد.

روری تروئل دبیرکل فدراسیون جهانی مددکاری اجتماعی در این کنگره ضمن تشکر از مسؤولان اظهار داشت: فدراسیون مددکاری اجتماعی جایی برای یاد گرفتن، تبادل تجربیات جهانی و برای ارتقای کیفیت زندگی در تمام دنیا است.

وی افزود: مددکاری اجتماعی حرفه‌ای است که به سرعت در دنیا در حال رشد است و ۵۷ کشور جدید به این مجموعه اضافه شده‌اند.

دبیرکل فدراسیون جهانی مددکاری اجتماعی در خصوص جدایی حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی، بیان کرد: ما هرگز نمی‌توانیم حوزه اجتماعی و اقتصادی را از هم جدا کنیم و ما می‌دانیم که یک کشور اگر مردم ناموفقی داشته باشد، نمی‌تواند موفق شود.

تروئل با بیان اینکه مددکار اجتماعی باید با نظام سیاسی‌ کار کند، اظهار داشت: مددکاری اجتماعی نیاز دارد به همراه نظام سیاسی یک رویکرد و نگاه مشترک داشته باشد که ما در آن را شهر قدس دیدیم.

وی با بیان اینکه بهترین نوع خدمات مددکاری اجتماعی توسط ایران در حال ارائه است، خاطرنشان کرد: آنچه به‌عنوان یک نظام سیاسی در ایران دیدیم می‌تواند نقش کلیدی‌تری را در این زمینه ایفا کند.

13960925001190_Test_PhotoH