توزیع بسته های بهداشتی و حمایت های روانی دفتر انجمن در کرمانشاه

در هفته های جاری اعضای انجمن مددکاران اجتماعی ایران در استان کرمانشاه علاوه بر حمایت های روانی، به خیرین در توزیع اقلام بهداشتی کمک کردند.
ماندانا جواهری، مسئول دفتر انجمن مددکاران اجتماعی ایران در استان کرمانشاه ضمن بیان این مطلب گفت: روز گذشته تعدادی بسته های بهداشتی ( حوله، صابون، مایع ظرفشویی، پودر رختشویی و …. ) با هماهنگی استانداری و کمک خیرین داوطلب در مناطق کم برخوردار و شهرک دولت آباد توزیع گردید.
وی با تأکید بر اینکه نقش مددکاران اجتماعی در کنار حمایت های روانی، جلب مشارکت و تسهیل ارتباط بین خیرین و مستمندان است افزود: با زحمات اعضای دفتر انجمن در شهرک دولت آباد چندین صندوق خیریه و مسجد و معتمدین محله بسیج شدند تا برخی اقلام مورد نیاز را بین خانواده های مستحق و نیازمند توزیع شد.
جواهری همچنین در خصوص همکاری داوطلبانه با مراکز درمانی گفت: در این مراکز با وجود ایمنی بهداشتی لازم، مستقیما با بخشهایی که بیماران بستری اند حضور نمی یابند بلکه با هماهنگی مسئولین بیمارستان ها در اتاقهای مخصوص یا به صورت غیرحضوری در تماس با خانواده های بیماران و متوفیان هستند و از این جهت، ضمن حفظ سلامت داوطلبین، در کنار خانواده های داغدار و بیماران هستند.
– روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران