حامد علمایی به عنوان نماینده فدراسیون در سازمان ملل از منطقه آسیااقیانوسیه منصوب شد

حامد علمایی، عضو هیات مدیره و مسئول کمیته بین الملل انجمن مددکاران اجتماعی ایران از سوی فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی (IFSW) از منطقه آسیا اقیانوسیه منصوب گردید.

فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی یک سازمان غیردولتی بین المللی است که مقر آن در سوئیس است و به عنوان یک نهاد صنفی در حوزه مددکاری اجتماعی عمل می کند. این سازمان یک نماینده ثابت در سازمان ملل متحد دارد و در هر منطقه نیز یک نفر به عنوان نماینده فدراسیون در امور مربوط به سازمان ملل متحد حضور دارد.

پیش از این دکتر موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران نیز به عنوان عضو هیات رئیسه آسیا اقیانوسیه و کمیسر اخلاق این فدراسیون از منطقه انتخاب شده بود و این سومین سمت یک ایرانی در فدراسیون محسوب می شود.

در ادامه پیام تبریک دکتر موسوی چلک، به مناسبت این انتصاب را می بینید:

جناب آقای حامد علمایی
عضو محترم هیات مدیره انجمن مددکاران اجتماعی ایران و مسول امور بین الملل انجمن
با سلام و احترام،
بدین وسیله انتخاب جنابعالی را به عنوان نماینده فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی منطقه آسیا و اقیانوسیه در سازمان ملل متحد را که نشان از شایستگی جنابعالی است، تبریک می گویم.بدون شد این حضور فرصت مناسبی برای انجمن مددکاران اجتماعی  ایران و منطقه آسیا و اقیانوسیه و جامعه جهانی مددکاران اجتماعی خواهد بود.این سومین کرسی بین المللی انجمن مددکاران اجتماعی ایران می باشد که می تواند گامی دیگر برای حضور موثرتر و کسب کرسی های دیگر شود.
ارادتمند.
موسوی چلک
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران و کمیسر اخلاق فدراسیون و  عضو هیات رئیسه منطقه آسیا و اقیانوسبه