حضور فعالانه انجمن شعبه اردبیل در نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر

انجمن مددکاران اجتماعی ایران در نمابشگاه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل حضور یافت.

روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران-در نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر که دیروز در سالن خطایی اردبیل گشایش یافت، دستاوردهای بیش از ۲۴ دستگاه و انجمن غیردولتی در ۱۳ غرفه به نمایش گذاشته شد.

در آیین افتتاح این نمایشگاه که استاندار اردبیل و مسئولان ارشد استان حضور داشتند دستگاه‌های دولتی همچون کمیته امداد،‌ هلال‌احمر، آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، ‌سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ‌و انجمن مددکاران اجتماعی استان اردبیل به همراه سازمان بسیج جامعه پزشکی دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

در این نمایشگاه علاوه بر دستگاه‌های دولتی، انجمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر نیز توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند تا زمینه مشارکت عمومی مردم در مقابله و مبارزه با این پدیده شوم فراهم آید.

انجمن مددکاران اجتماعی استان اردبیل که با شعار متفاوت در این همایش حضور دارد مورد توجه خبرنگاران قرار گرفته است.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی استان اردبیل در جریان بازدید دکتر خدابخش استاندار اردبیل و مسئولین ارشد استانی، نشاط و شادابی محیط اجتماعی و مدیریت بهینه اوقات فراغت جوانان را کارسازتر از گسترش کمپها و مراکز ترک اعتیاد در کاهش تقاضا عنوان نمودند.

موحدی در ادامه ضمن معرفی انجمن مددکاران اجتماعی ، خاطرنشان کردند راهکار مسائل اجتماعی از طریق رویکرد اجتماعی امکان پذیر خواهد بود. پاسخ دهی به سوالات بازدید کنندگان و خبرنگاران و نیز معرفی ظرفیتهای حرفه مددکاری اجتماعی در این غرفه ادامه دارد.