دبیرکل فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی: به نقش موثر مدکاران اجتماعی در ایران ادغان دارم

دکتر روری تروئل دبیر کل فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی ایران در مراسم افتتاحیه سی و هفتمین همایش ملی و پنجمین کنگره بین المللی روز مددکاری اجتماعی که به همت انجمن مددکاران اجتماعی ایران و با همکاری هفده کشور و حدود پنجاه سازمان و انجمن های داخلی برگزار شد سخنرانی کرد.

وی با گرامیداشت روز جهانی مددکاری اجتماعی گفت: این اتفاق خوبی است که شما  در ایران هم مثل بسیاری از نقاط  دیگر جهان روز های ملی کشورتان و روز جهانی مددکار اجتماعی را جشن می گیرید و همایش برگزار می کنید تا فرصتی برای گفت و گوی اجتماعی درباره موضوعات مختلف از جمله شعار سال جهانی  فدراسیون در سال ۲۰۲۳ را  با ماهیت بین رشته ای و چند نهادی  فراهم کنید. تجربه موفقی که در چند سال اخیر داشتید و من هم شاهد این فرصت ها و اقدامات خوب در ایران بودم .

دبیرکل فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی به نقش مددکاران اجتماعی در تمام نقاط جهان از جمله ایران اشاره کرد. من هم اطلاع دارم وآگاه هستم که این روز ها و سال ها به دلیل کرونا و اتفاقات دیگر دشواری های را تجربه کردید و اقداماتی هم به تناسب وظایف قانونی و حرفه ای و اساسنامه خودتان و بر اساس اخلاق حرفه ای در حد توان خود  انجام دادید.

وی افزود: من به عنوان دبیر کل فدراسیون بر این باورم که شما مددکاران اجتماعی و انجمن مددکاران اجتماعی ایران رویکرد بسیار موثری را در پیش گرفتید که همه ارزش های مددکاری اجتماعی آن پاسداری شود.

دکتر تروئل با قدردانی از اقدامات مددکاران اجتماعی ایران در سالهای اخیر اذعان داشت: ما در فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی از شما متشکریم و به اقدامات شما اطلاع داریم و معترف هستیم و برای شما آرزوی توفیق می کنیم.

وی در پایان با آرزوی بیشترین استفاده از محتوای این همایش، اعلام کرد که فدراسیون مشتاق است در آینده هم با ایرانی ها همکاری اش را ادامه دهد.

روابط عمومی انجمن مددکاران اجتماعی ایران