ششمین کنفرانس فرزندپروری مشترک، اردیبهشت ماه آتن

ششمین دوره کنفرانس بین المللی فرزندپروری مشترک ۵و۶و۷ می ۲۰۲۳ مصادف با ۱۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در آتن برگزار می شود.

به گفته پرفسور ادوارد کروک، دبیر این کنفرانس، متخصصینی از رشته های مختلف از جمله مددکاری اجتماعی، روانشناسی، حقوق و سینما جزو سخنرانان اصلی این کنفرانس سه روزه خواهند بود.

بر اساس اعلام وی، موضوعات متنوعی در حوزه های تخصصی اعم از مباحث فنی کار با فرد تا مباحث سیاست گذاری در این نشست مورد بحث قرار خواهند گرفت.

prof. Edward Kruk
پرفسور ادوارد کروک

این کنفرانس به صورت تلفیقی حضوری – آنلاین برگزار می شود و هزینه شرکت در آن ۵۰ تا ۱۵۰ یورو (حضوری) و ۳۰ تا ۸۰ یورو (آنلاین) خواهد بود.

برخی از موضوعاتی که در این گردهم آیی مورد بحث قرار خواهند گرفت عبارتند از: خانواده به عنوان یک حق اساسی، قوانین و سیاستهای حمایت از کودکان برای ایجاد حضانت مشترک بعد از طلاق، اقدامات دوستدار کودک در طی مراحل دادگاه طلاق، خشونت خانگی و بی گانگی والدین و میانجی گری و مداخلات بعد از طلاق.

گفتنی است، موضوع فرزندپروری مشترک از جمله حوزه های نوین مداخلات خانواده است که با پایه نظریه های میانجی گری و برای کاهش آسیب در فرایند طلاق به ویژه برای فرزندان توسعه یافته است.

دکتر ادوارد کروک، استاد برجسته مددکاری اجتماعی دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا یکی از نظریه پردازان اصلی این حوزه در جهان، پیشتر به دعوت انجمن مددکاران اجتماعی ایران دوره های آموزشی و سخنرانی هایی با این موضوع در تهران و اصفهان برگزار کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت کنگره به نشانی زیر مراجعه نمایید:

Home